ارتباط مستقیم با 30722 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد انتقاد از عدم تصویب رشته‌های درخواستی در دانشگاه آزاد طارم (17 آبان 91)

انتقاد از عدم تصویب رشته‌های درخواستی در دانشگاه آزاد طارم (17 آبان 91)

مسوول دانشگاه آزاد شهرستان طارم گفت: بعد از دو سال پیگیری تاکنون مجوز 4 رشته کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد طارم تصویب نشده است.



نقی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان اینکه موافقت اصولی تأسیس دانشگاه آزاد در این شهرستان تصویب و اخذ شده است، تصریح کرد: 4 رشته تحصیلی در مقطع کاردانی در رشته‌های کامپیوتر، مکانیک حسابداری و الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی طارم راه‌اندازی خواهد شد.


وی با اشاره به عدم تصویب این رشته‌‎های تحصیلی، اظهار کرد: متأسفانه دو ماه قبل وزارت علوم، عدم تصویب این 4 رشته تحصیلی را اعلام کرد، با این حال پیگیر تصویب رشته‌های کاردانی پیوسته در این دانشگاه هستیم.


کمالی با اشاره به فضای فیزیکی این مرکز دانشگاهی، یادآور شد: ساختمان آموزشی توسط آموزش و پرورش شهرستان طارم به این امر اختصاص یافته است و هم اکنون نیز درخصوص فضای آموزشی این دانشگاه مشکلی وجود ندارد.


وی تاکید کرد: 5 هکتار زمین نیز برای تأسیس دانشگاه آزاد طارم از طریق اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم واگذار شده است و همشهریان این شهرستان نیز در جهت تأسیس ساختمان کمک‌های نقدی کرده‎اند.


مسئول دانشگاه آزاد اسلامی مرکز طارم خاطرنشان کرد: با تصویب رشته‌های تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته پذیرش دانشجو از مهرماه سال آینده در دانشگاه آزاد مرکز طارم انجام خواهد شد.


کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد طارم، دانشگاه آزاد، رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد طارم، کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد طارم

آمار بازدید: 406 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image