ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد گزارش میدانی تفحص کنندگان از دانشگاه آزاد (16 آبان 91)

گزارش میدانی تفحص کنندگان از دانشگاه آزاد (16 آبان 91)

پس از تصویب تفحص از دانشگاه آزاد در صحن علنی مجلس، گروه تفحص کننده به گفته رئیس کمیسیون آموزش مجلس به زودی از میان اعضای کمیسیون و امضاکنندگان مشخص خواهند شد.


محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: مجلس مصوبه تفحص از دانشگاه آزاد را به کمیسیون آموزش وصول می کند و هفته آینده تفحص کنندگان از میان اعضای کمیسیون آموزش و امضاکنندگان تفحص مشخص خواهند شد.

وی درباره پاسخگو بودن جاسبی در خصوص تفحص از دانشگاه آزاد، اظهار داشت: به این دلیل که تفحص عمومی است ربطی هم به شخص مدیر ندارد، مسائل مطرح شده بررسی خواهد شد و گزارش کارشناسی شده ای تهیه خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تفحص به صورت میدانی مورد نظر تفحص کنندگان است و به صورت ریز وارد جزئیات موضوع تفحص خواهند شد.

به گزارش مهر، مجلس شورای اسلامی امروز تفحص از دانشگاه آزاد را با 122 رای موافق، 68 رای مخالف، 18 رای ممتنع از مجموع 236 نماینده تصویب کرد.

موضوع وقف دانشگاه آزاد و یکشنبه سیاه مجلس که با تدبیر مقام معظم رهبری حل شد، نیز از موضوعات خاص مورد نظر طراحان تحقیق است.

همچنین استفاده شخصی از اموال دانشگاه آزاد، معاملات صوری، استفاده از افراد فاقد صلاحیت در پست‌های مختلف، حقوق‌های کلان برخی کارکنان، تاسیس شعبات صوری در لندن و بیروت از محورهای دیگر این تحقیق و تفحص است.

کلمات کلیدی: تفحص دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، تفحص از دانشگاه آزاد، تفحص از دانشگاه آزاد در مجلس

آمار بازدید: 251 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image