ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سرانه فرهنگی دانشجویان پیام نور مرکز همدان پایین است (15 آبان 91)

سرانه فرهنگی دانشجویان پیام نور مرکز همدان پایین است (15 آبان 91)

رییس دانشگاه پیام نور همدان گفت: سرانه برنامه فرهنگی هر دانشجو در این دانشگاه در سال هشت هزار تومان است.



دکتر "حسین رضا طاهری" در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، عنوان کرد: سرانه برنامه فرهنگی هر دانشجو در طول سال تنها هشت هزار تومان بوده که این مبلغ با توجه به اهمیت توسعه فرهنگ و ضرورت انجام برنامه‌های فرهنگی و دینی در دانشگاه‌ها بسیار کم است.


وی افزود: دانشگاه به عنوان مرکز علمی و دانشجویان به عنوان افراد مرجع در نهادینه شدن فرهنگ در جامعه نقش بسیار مهمی دارند.


دکتر طاهری بیان کرد: محتوای دروس دانشگاهی دانشجویان را در راستای تعالیم مقدس دینی هدایت می‌کند بنابراین کتب دانشگاهی در بسط و توسعه فرهنگ دینی می‌توانند بسیار کارساز باشند.


رییس دانشگاه پیام نور همدان اظهار کرد: دانشگاه‌ها با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و فوق برنامه در قالب‌های گوناگون تلاش می‌کنند که فرهنگ دینی را در بین دانشجویان و در نهایت در جامعه نهادینه کنند، بنابراین محتوای دروس و برنامه‌های فرهنگی تربیتی در این راستا نقش آفرین است.


وی تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی از جمله کانون قرآن و عترت، کانون جمعیت هلال احمر، بسیج دانشجویی و انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه پیام نور همدان فعالند که تمامی هزینه‌های این فعالیت‌ها از اعتبارات فرهنگی دانشگاه که ناچیز است تامین می‌شود.


دکتر طاهری تاکیدکرد: با توجه به اینکه بودجه‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور نسبت به حجم فعالیت‌های دانشگاه پایین است، برنامه‌های مختلف دانشگاه ممکن است با همکاری سایر ارگانها برگزار شود که امیدواریم در آینده میزان این اعتبارات افزایش یابد.


کلمات کلیدی: سرانه فرهنگی دانشجویان پیام نور، دانشجویان پیام نور، دانشگاه پیام نور، پیام نور مرکز همدان، دانشگاه پیام نور همدان

آمار بازدید: 408 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image