ارتباط مستقیم با 30773 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش سیاست‌های تشویقی دانشگاه الزهرا برای اجرای پروژه‌های کاربردی (15 آبان 91)

سیاست‌های تشویقی دانشگاه الزهرا برای اجرای پروژه‌های کاربردی (15 آبان 91)

رئیس دانشگاه الزهرا از ترغیب اساتید و سیاست‌های تشویقی برای اجرای پروژه‌های کاربردی و پروژه‌هایی که بر روی نیاز جامعه متمرکز است، خبر داد.


دکتر انسیه خزعلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سیاست دانشگاه الزهرا در استفاده از اعضای هیات علمی و دانشجویان در برنامه تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه گفت: طرح پژوهشی که مطرح بوده طرحی است که کاربردی بوده و در سطوح جامعه دارای بهره وری باشد و همچنین در ارتباط با صنعت و برروی نیازمندی های جامعه کار کند.

وی ادامه داد: بنابراین اساتید را ترغیب می کنیم تا روی این طرح های پژوهشی فعالیت کنند و راه های موجود را تسهیل می کنیم تا تشویق شده و این طرح ها را بپذیرند.

وی اظهار داشت: همچنین دستیابی به مسایل مادی و امتیازات اجرای طرح های پژوهشی را در آیین نامه و قوانینی که وضع می شود تسهیل می کنیم.

رئیس دانشگاه الزهرا ادامه داد: در مورد پایان نامه ها هم برنامه این است که کاربردی باشد لذا از اساتید می خواهیم که دانشجویان پایان نامه با موضوع کاربردی را پذیرش کنند.

وی با بیان اینکه زمینه‌هایی مانند مرکز رشد برای دانشجویان در مسیر کارآفرینی و پژوهشی کاربردی ایجاد کردیم، افزود: هم اکنون دانشگاه الزهرا 15 مرکز رشد دارد.

کلمات کلیدی: دانشگاه الزهرا، پروژه‌های کاربردی، پروژه‌های کاربردی دانشگاه الزهرا، حمایت از پروژه‌های کاربردی

آمار بازدید: 394 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image