ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه محدود شدن آژانس‌های انتقال دانشجو در چین (15 آبان 91)

محدود شدن آژانس‌های انتقال دانشجو در چین (15 آبان 91)

وزیر علوم کشور چین از بازنگری در قوانین جاری این کشور در جهت اعمال محدودیت بیشتر بر آژانس‌های ثبت‌نام و انتقال دانشجو خبر داد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر طبق پیش‌نویس این مقررات جدید، مسوولان ایالتی آموزش از این پس قادر خواهند بود نسبت به تایید و یا رد آژانس‌های واسطه اقدام کنند. تقویت قدرت اجرایی به آنها اجازه می‌دهد از فعالیت آژانس‌های خارجی ثبت‌نام دانشجویان، جلوگیری به عمل آورند.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری «یونیورسیتی ولد نیوز» گزارش می‌دهد: این قوانین شامل دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها و مدارس آموزش زبان می‌شود.


به نظر می‌رسد دولت چین که در حال قدم گذاشتن به سمت تغییرات وسیعی می‌باشد، تلاش می‌کند ثبت‌نام از دانشجویان متقاضی تحصیلات در خارج را مطابق با قوانین سایر سازمان‌های خارجی فعال در کشور چین، ساماندهی کند.


خبرگزاری رسمی چین «ژین هوآ» به نقل از وزیر علوم کشور چین می‌گوید: برخی از آژانس‌های فاقد صلاحیت به دانشجویانی که سودای تحصیل در کشورهای خارجی را در سر می‌پرورانند خدمات ارائه می‌دهند و مشتریان را در جهت جعل مدارک مورد نیاز برای پذیرش دانشگاه‌ها ترغیب نموده یا اقدام به فریب مشتریان جهت اخذ پول می‌کنند.


مسوولان اداره مهاجرت نیوزیلند دریافتند، 279 درخواست پذیرش دانشجویان چینی به نوعی حاوی تقلب‌های صورت گرفته توسط آژانس‌های واسطه می‌باشد.


بنابر اعلام وزارت علوم کشور چین، شمار دانشجویان چینی که در خارج تحصیل می‌کنند سالانه با رشد 20 درصدی مواجه است که این رقم از 118500 نفر در سال 2005 به 339700 نفر در سال 2011 رسیده است و پیش‌بینی می‌شود این رقم به 400 هزار نفر در سال جاری برسد.


پیش‌نویس قانون جدید وزارت علوم کشور چین، همچنین آژانس‌ها را موظف به داشتن «بودجه فوق‌العاده» تحت نظارت مقامات ذیصلاح کرده است. در این صورت مشتریان در صورت رخ دادن هر مشکلی از سوی این آژانس‌ها می‌توانند نسبت به جبران خسارت اقدام کنند.

کلمات کلیدی: آژانس‌های انتقال دانشجو، انتقال دانشجو، انتقال دانشجو در چین، دانشگاههای چین

آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image