ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی تقدیر از دانشگاه‌های برتر غیرانتفاعی (11 آبان 91)

تقدیر از دانشگاه‌های برتر غیرانتفاعی (11 آبان 91)

استاندار اصفهان گفت: اصفهان در ابتدای انقلاب دارای 2 واحد آموزش عالی بود که در حال حاضر این تعداد به 110 دانشگاه، مرکز و واحد افزایش یافته است.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ذاکر اصفهانی امروز در برنامه همایش دو روزه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی که در دانشگاه شیخ بهایی اصفهان برگزار شد، افزود: در حال حاضر استان اصفهان دارای 320 هزار دانشجو و همچنین 10 هزار عضو هیات علمی است، همچنین در زمینه‌های دفاعی نیز از رتبه خوبی برخوردار است.


وی با اشاره به اختراعات این استان در عرصه فنی مهندسی گفت: همچنین بحث انجام عمل جراحی با متد جدید جراحی برای کل کشور و حتی بیماران خارج از ایران نیز توسط دانشمندان این استان ایجاد شده است.



دانشگاه‌های برتر غیرانتفاعی تقدیر می‌شوند


در این همایش همچنین دکتر نادری مدیرکل دفتر آموزش‌های عالی غیردولتی و دبیر همایش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی با بیان اینکه طی این دو روز مراسم چهار میزگرد در مباحث گسترش و نظارت هیات علمی، میزگرد مسائل دانشجویی، میزگرد ضوابط تاسیس و تصویب اساسنامه – هیات امنا و میزگرد مسائل فرهنگی و حراست برگزار خواهد شد، گفت: همچنین از دانشگاه‌ها و موسسات برتر غیر دولتی و غیر انتفاعی نیز در پایان این همایش تقدیر به عمل خواهد آمد.


همچنین طی این دو روز نقش موسسات غیر انتفاعی در نظام آموزشی و رتبه بندی موسسات نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


طی این برنامه حجت الاسلام و المسلمین تقوی دبیر شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز طی سخنانی با اشاره به برخی تاکیدات و مولفه‌های مقام معظم رهبری در بحث دانشگاه‌ها به ضرورت مباحثی همچون اسلامی شدن دانشگاه‌ها، بحث نهضت نرم افزاری، فرهنگ دانشگاه‌ها، امید بخشی و جلوگیری از یاس در دانشگاه‌ها، تحرک سیاسی و آرمان گرایی دانشجویان اشاره کرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌های برتر غیرانتفاعی، دانشگاههای غیر انتفاعی، غیر انتفاعی، دانشگاه غیر انتفاعی، دانشگاههای غیر دولتی

آمار بازدید: 809 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image