ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد نخستین اجلاس سراسری بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد برگزار می ‌شود (8 آبان 91)

نخستین اجلاس سراسری بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد برگزار می ‌شود (8 آبان 91)

نخستین اجلاس سراسری بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پیگیری و بررسی مطالبات اساتید، دانشجویان و کارکنان زن دانشگاه با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی روز یکشنبه 14 آبان ماه در واحد علوم و تحقیقات برگزار می­‌شود.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجتبی اکبری مدیرکل تشکل­‌های سیاسی و اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری اجلاس بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد، افزود: این اجلاس برای نخستین بار با حضور بیش از 100 نفر از بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد به منظور پیگیری مطالبات، برنامه­‌ها و وضعیت جاری دانشگاه بعد از تغییرات برگزار می­‌شود.


وی با بیان اینکه در این اجلاس بانوان دانشگاه آزاد اسلامی بدون واسطه با ریاست دانشگاه دیدار و گفت­‌وگو می‌کنند، اظهارکرد: بنیاد شکل­ گیری این گردهمایی توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خراسان شمالی در خصوص سبک زندگی در نقش خانواده و بنیاد و تحکیم آن در قالب شعار خانواده پایدار و اندیشه اثرگذار در سایه ولایت است.


اکبری حضور در مزار شهدای گمنام واحد علوم و تحقیقات و دیدار با خانواده­‌های معظم شهدای هسته­‌ای را از دیگر برنامه­‌های این اجلاس دانست.


وی با اشاره به شکل‌گیری دبیرخانه دائمی اجلاس زنان در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار امیدواری کرد که به طور منسجم و هدفمند، ستاد مرکزی بانوان فعال و به امور و مطالبات آنان رسیدگی شود.

کلمات کلیدی: بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد، اجلاس بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، بانوان فرهیخته، اساتید زن دانشگاه آزاد، کارکنان زن دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 284 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image