ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور زمان آغاز تکمیل ظرفیت دوره کاردانی پیوسته فنی و حرفه ای (8 آبان 91)

زمان آغاز تکمیل ظرفیت دوره کاردانی پیوسته فنی و حرفه ای (8 آبان 91)

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی دوره های کاردانی پیوسته فنی و حرفه ای از 15 آبان ماه خبر داد.


دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع تمام شرکت‌کنندگان در آزمون ورودی دوره‌های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) ‌سال1391 که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون مذکور قرار نگرفته‌اند و مردود این آزمون هستند، می‌رساند با توجه به عدم تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، در صورت تمایل برای ادامه تحصیل می توانند اقدام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند با ارائه اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی و گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و یا کاردانش و پرینت کارنامه نتیجه نهایی آزمون مذکور و توجه به موارد ذیل از روز دوشنبه 15آبان 91 لغایت روز پنجشنبه مورخ 18آبان 91 به یکی از مؤسسات غیرانتفاعی پذیرنده رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های کاردانی پیوسته (بر اساس مندرجات دفترچه راهنمای آزمون مزبور) مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود به صورت مشروط در یک رشته تحصیلی اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: بدیهی است نتایج نهایی این مرحله از تکمیل ظرفیت، از سوی این سازمان متعاقباً به مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ذیربط اعلام خواهد شد.

کلمات کلیدی: کاردانی پیوسته فنی و حرفه ای، تکمیل ظرفیت کاردانی پیوسته فنی و حرفه ای، تکمیل ظرفیت، سازمان سنجش

آمار بازدید: 1539 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image