ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برپایی دهمین نمایشگاه کتاب‌های کاربردی و دانشگاهی (7 آبان 91)

برپایی دهمین نمایشگاه کتاب‌های کاربردی و دانشگاهی (7 آبان 91)

دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌های کاربردی و دانشگاهی برپا می‌شود.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی گفت: نمایشگاه کاربردی در شرایطی وارد دهمین دوره برگزاری خود می‌شود که نوسانات ارزی و افزایش کم‌سابقه هزینه­‌ها، اعضای انجمن را بر آن داشته تا با اعمال سیاست‌های انقباضی تلاش کنند تا علاوه بر برگزاری نمایشگاه در این شرایط پیچیده، از بار اثرات سوء مالی آن بر اعضا، شرکت‌کنندگان و مخاطبان نمایشگاه تا حد ممکن بکاهند.


حامد میرزابابایی افزود: به همین دلیل یک روز از مجموع روزهای برگزاری نمایشگاه کاسته شده و نمایشگاه چهارروزه برگزار خواهد شد.


او ادامه داد: به دلیل نوسانات ارزی امکان تعیین نرخ ارز با فاصله زمانی زیادی از آغاز برگزاری نمایشگاه وجود ندارد و انجمن نرخ واحد ارز را برای نمایشگاه مقارن با آغاز نمایشگاه تعیین خواهد کرد و در نرم‌افزار فروش، اعمال خواهد کرد، بنابراین قیمت‌ها در سایت انجمن صرفا به صورت ارزی نمایش داده خواهد شد.


میرزابابایی با بیان این‌که این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پس از نمایشگاه کتاب تهران، دهمین دوره برگزاری خود را پیش رو دارد، گفت: نمایشگاه کتب کاربردی در یک دهه فعالیت، به خوبی توانسته است به پیشرفت کمی و کیفی قابل قبولی دست یابد. این نمایشگاه همه‌ساله با افزایش تعداد عناوین، بهبود کیفیت عرضه و فروش کتب، ارتقای روش‌های اطلاع‌رسانی و همکاری با سایر سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های مختلف تلاش کرده تا با رویکردی مشتری‌مدار، سطح رضایتمندی مخاطبان نمایشگاه را بهبود بخشد.


او افزود: برگزاری نمایشگاه به عهده انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان است که متشکل از شرکت‌های فعال و دارای نمایندگی‌های معتبر از ناشران بین­‌المللی است و حجم عمده عملیات عرضه کتاب‌های خارجی در ایران توسط اعضای این انجمن انجام می‌شود.


میرزابابایی با بیان این‌که سایت انجمن به نشانی www.anjomannasheran.com جدیدترین اخبار و رویدادهای این رخداد فرهنگی را منعکس خواهد کرد، گفت: از مهم‌ترین خدماتی که این سایت به مراجعه‌کنندگان ارایه می‌کند، می‌توان به جست‌وجوی تمام عناوین عرضه‌شده در نمایشگاه با امکان نمایش اطلاعات جزیی کتاب، امکان جست‌وجوی موضوعی تمام عناوین، امکان دریافت فهرست اکسل تمام کتاب‌ها، اطلاع‌رسانی اخبار نمایشگاه و آشنایی با سوابق انجمن و اعضای آن اشاره کرد.


دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی 28 آبان‌ماه تا یکم آذرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: نمایشگاه کتاب‌های کاربردی ، نمایشگاه کتاب‌های دانشگاهی، دهمین نمایشگاه کتاب‌های کاربردی و دانشگاهی، نمایشگاه کتاب

آمار بازدید: 733 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image