ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی رونمایی از نرم‌افزار جامع تشکیلات دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور در شیراز (6 آبان 91)

رونمایی از نرم‌افزار جامع تشکیلات دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور در شیراز (6 آبان 91)

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نرم‌افزار جامع تشکیلات به مدیریت منابع انسانی کمک کرده و آن را تسهیل خواهد کرد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، محمدهادی ایمانیه در مراسم رونمایی از نرم‌افزار جامع تشکیلات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در شیراز، افزود: این نرم افزار به مدیریت علمی مسئولان دانشگاه بر زیر مجموعه خود کمک خواهد کرد .


وی افزود: این سامانه در ایجاد تعادل نیرو در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کمک قابل توجهی می‌کند و با توجه به اینکه در سال‌های گذشته روند رو به بهبودی در این زمینه داشته‌ایم، با استفاده از نرم‌افزار موجود امیدواریم به وضعیت ایده‌آل برسیم .


وی با اشاره به اینکه استفاده از نرم افزار جامع تشکیلات تحول بزرگی را به‌دنبال خواهد داشت، گفت: اگر تشکیلات به خوبی نوشته و مشخص شود که به‌طور مثال هر بیمارستان در واحدهای مختلف به چند نفر نیرو نیاز دارد، دیگر نیازی به کار سنجی‌های مکرر نیست و با پر شدن پست‌ها مشخص می‌شود که کارها به خوبی انجام می شود یا نه؟


تحول در مدیریت منابع انسانی را شاهد خواهیم بود


حامد فصیحی‌نیا مدیر منابع انسانی و توسعه سازمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: با توجه به راه‌اندازی نرم‌افزار جامع تشکیلات دانشگاه‌های علوم پزشکی، از این پس مدیریت علمی بر منابع انسانی تسهیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به توانمندی‌های موجود در دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در منابع انسانی و مدیریت سیستماتیک در این زمینه، امیدواریم شاهد تحولی علمی در این زمینه و به‌واسطه استفاده مناسب از این نرم‌افزار باشیم.

فصیحی‌نیا همچنین گفت: برآورد کمبود نیروی انسانی، تسهیل در تخصیص مجوزهای جذب و استخدام نیروی انسانی در دانشگاه‌ها و در نهایت ارایه بهتر خدمات در واحدهای بهداشتی درمانی و مراکز آموزشی و پژوهشی به مردم، از دیگر خدماتی است که با استفاده از این نرم‌افزار به شیوه بهتری امکان‌پذیر خواهد بود.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علوم پزشکی، نرم‌افزار جامع تشکیلات، تحول در مدیریت منابع انسانی، مدیریت منابع انسانی

آمار بازدید: 489 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image