ارتباط مستقیم با 30705 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار بررسی الزامات تحول رشته مدیریت در شورای عالی انقلاب فرهنگی (3 آبان 91)

بررسی الزامات تحول رشته مدیریت در شورای عالی انقلاب فرهنگی (3 آبان 91)

در جلسه 57 شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، گزارش فعالیت‌های موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و همچنین فعالیت‌های کارگروه ویژه رشته مدیریت ارایه شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در جلسه پنجاه و هفتم شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرو ارائه گزارش فعالیت‌های موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) توسط نماینده این موسسه، اعضای جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون گزارش ارائه شده پرداختند و پیشنهادهایی را در این زمینه مطرح کردند.


مقرر شد؛ شورای تحول و ارتقای علوم انسانی ارزیابی دقیقی از فعالیت‌های این پژوهشگاه و دیگر موسسات فعال در حوزه علوم انسانی در قم انجام دهد و دستورالعملی برای بهره‌برداری بیش از پیش این موسسات، در حوزه علوم انسانی تهیه شود.


همچنین در جلسه آینده شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، گزارش فعالیت‌های پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در حوزه علوم انسانی ارائه خواهد شد.


در ادامه جلسه گزارش فعالیت‌های کارگروه ویژه رشته مدیریت توسط دکتر فروزنده ارائه شد و الزامات تحول در رشته مدیریت در 4 بخش استاد، محتوای آموزشی، دانشجو و کاربران مورد بحث و برسی قرار گرفت.


درخصوص این گزارش، مقرر شد کارگروه ویژه مدیریت؛ رویکردها و سیاست‌های مربوط به الزامات تحول رشته خود را پس از تصویب شورای تحول و ارتقای علوم انسانی با همکاری وزارت علوم اجرایی کند.


همچنین درخصوص "سیاست‌های کلی نظام اداری" که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است معین شد که این سیاست‌ها به‌عنوان یکی از اسناد بالادستی رشته مدیریت استفاده شود.


کلمات کلیدی: رشته مدیریت، تحول رشته مدیریت، شورای عالی انقلاب فرهنگی، تحول علوم انسانی، ارتقای علوم انسانی

آمار بازدید: 386 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سیّدحسام سیّدحسينی شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵

امام خمینی(قدس سره): فقه، تئوری واقعی و کامل ادارة انسان از گهواره تا گور است.(صحیفة نور، جلد۲۱،ص۹۸) نگاهی به تحقیقات و پژوهش های یک فرهیخته برگزیده بسیجی برای تحول رشته های دانشگاهی از دیدگاه حسینی در دهکده جهانی ارتباطات، اطلاع رسانی، بازاریابی در دنیای امروز سعی همه بر این است که دهکده ای جهانی به وجود آورند، البته چگونه و چطور؟! این آرزوی تمام انسانهاست و این موضوع را می توان سرآغاز باب خداشناسی دانست. البته اینجانب در این خصوص نه با حروف و نه با اعداد بلکه با فطرت به این مسأله نگاه می کنم که مواردی از جمله محبت، دوستی و دیگر کمالات انسانی است که همگان به این امر توجه خاص دارند، بدون اینکه حتی به فطرت خود توجهی داشته باشند که این ندای ارتباط از کجاست؟! اگر بیشتر دقت کنیم می بینیم که این ارتباط در تمام آفرینش و در تمام مخلوقات خداوند مشاهده می شود، ارتباط با خدا به راحتی تمام این ارتباطات را میسر می سازد. اگر نظری به خود و اطراف خود بیفکنیم خواهیم یافت که مگر نه این است که همه برای همین ارتباط گرد هم جمع شده اند، امر ارتباطات است که انسانها را ک