ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی دو سوم آموزش‌های علمی‌کاربردی باید در محیط کار باشد (2 آبان 91)

دو سوم آموزش‌های علمی‌کاربردی باید در محیط کار باشد (2 آبان 91)

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اردبیل، گفت: عمل به قرآن و مهارت‌آموزی اصلی‌ترین بنیه‌های فکری اسلام و قرآن مجید است.



اکبرغاربی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به تحریم‌های اقتصادی، نظامی نسبت به کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمنان امروز جنگ ادیان و مذاهب را راه انداخته‌اند و در این برهه از زمان وظیفه ما ایجاد وحدت و مهارت‌آموزی، ایجاد اشتغال پایدار و تبدیل تهدیدها به فرصت است.


وی از کسب پنج مقام در مسابقات قرآنی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی سراسر کشور خبر داد و گفت: استان اردبیل همیشه در مسابقات قرآنی در رتبه‌های برتر کشوری قرار دارد.


غاربی افزود: هدف این دانشگاه مهارت‌آموزی است چرا که در بیشتر مواقع علم را می‌آموزیم اما در تبدیل کردن آن به حرفه مهارت کامل را نداریم، بنابراین دانشگاه در نظر دارد در این راستا تأثیرگذار باشد.


معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اردبیل اشتغال پایدار را از اهداف دیگر دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی اعلام کرد و افزود: باید با آموزش مهارت کسب کنیم و با استعدادهای درونی آن‌را به شغل پایدار تبدیل کنیم.


وی به تدوین 2800 رشته شغل اشاره کرد و ادامه داد: دانشجویان باید با اعتقادات و باورهای درونی مهارت را یاد گرفته و تبدیل به رفتارحرفه‌ای نمایند.


معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اردبیل به تعریف کارآفرین اشاره کرد وگفت: مهارت آموزان باید علاوه بر ایجاد اشتغال برای تعدادی از افراد بتواند کارآفرینی ایجاد کنند.


وی وظیفه اصلی دانشجویان در دانشگاه جامع را استفاده بهینه از اساتید و امکانات مرکز در طول تحصیل اعلام و بیان کرد: دانشجو باید از استاد کار کشیده و از صلاحیت حرفه‌ای وی استفاده کند.


غاربی از همکاری یک هزار استاد در استان اردبیل با دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خبر داد وگفت: تمام این اساتید دارای صلاحیت علمی هستند.


معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اردبیل از آموزش به عنوان شاه کلید مهارت و کارآفرینی یاد کرد و افزود: دو سوم آموزش‌های علمی‌کاربردی باید در محیط کار باشد.


غاربی فعالیت‌های فرهنگی از جمله مسابقات، همایش‌ها، وام دانشجویی و غیره را از جمله مهمترین عناوین فعالیت‌ها عنوان‌ کرد و گفت: ما منتظر مشارکت بیش از پیش دانشجویان در این برنامه‌ها هستیم.

کلمات کلیدی: آموزش‌های علمی‌کاربردی، علمی کاربردی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، علمی‌کاربردی استان اردبیل

آمار بازدید: 453 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image