ارتباط مستقیم با 30745 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور بررسی وضعیت برگزاری آزمون متمرکز دکتری در شورای عالی انقلاب فرهنگی (تیر 91)

بررسی وضعیت برگزاری آزمون متمرکز دکتری در شورای عالی انقلاب فرهنگی (تیر 91)

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برگزاری آزمون دکتری دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم به‌صورت متمرکز گفت: ممکن است نکاتی در خصوص برگزاری آزمون دکتری به‌صورت متمرکز همچنان وجود داشته باشد که امیدواریم شاهد برگزاری این آزمون با کیفیت مطلوب‌تر باشیم.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی با اشاره به برگزاری جلسه 715 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمود دکتر احمدی‌نژاد، درخصوص مباحث شده در این جلسه اظهار داشت: برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص برگزاری این آزمون نکاتی را بیان کردند.

دکتر مخبر دزفولی افزود: این آزمون در سال جاری به‌صورت تخصصی‌تر برگزار شد و تلاش بر این بوده است که نسبت به سال گذشته دارای کیفیت بهتری باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: ممکن است نکاتی در خصوص برگزاری آزمون دکتری به‌صورت متمرکز همچنان وجود داشته باشد که امیدواریم با تدبیر وزارت علوم و رهنمودهای شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال شاهد برگزاری این آزمون با کیفیت مطلوب‌تر باشیم.

دکتر مخبر دزفولی افزود: قرار شد بررسی کامل‌تر این موضوع نیز در جلسه آینده ادامه داشته باشد.

گزارش کارگروه تخصصی پیرامون راهبردهای مرتبط با تولید ملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین درخصوص گزارش کارگروه تخصصی که پیرامون راهبردهای مرتبط با تولید ملی چند اقدام مهم آماده‌سازی شده است که گزارش تحلیلی آن در این جلسه ارائه شد.

دکتر مخبر دزفولی با بیان اینکه نامگذاری امسال ازسوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: این نامگذاری منحصر به سال جاری نیست و به لحاظ فرهنگ‌سازی درخصوص اعتمادسازی به تولیدات داخلی باید اقدامات جدی صورت پذیرد.

وی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی با رویکرد اشاره شده، در جلسه آینده شروع به تصویب سیاست‌ها و راهبردهای گوناگونی که آماده کرده است، خواهد کرد.

ارائه گزارش وضعیت نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر کشور

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: گزارش مفصلی درخصوص وضعیت نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر در کشور تهیه شده بود ارائه شد که در این گزارش به تحلیل پیرامون آسیب‌شناسی، نکات مثبت و نقاط ضعف کشور در حوزه لوازم‌التحریر به لحاظ فرهنگی و اجتماعی پرداخته شده بود.

وی گفت: مقرر شد این گزارش پس از کارشناسی‌های بیشتر توسط اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه آینده مجددا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

دکتر مخبر دزفولی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با تصویب این موارد بتوانیم وضعیت تولید نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر در کشور به لحاظ کمی و کیفی و رویکردهای منطبق با ارزش‌های ملی و ایران اسلامی ارتقا دهیم.

بررسی وضعیت اسباب بازی در کشور

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با اشاره به مسائل اقتصادی، فرهنگی و تربیتی اسباب بازی در کشور در کشور گفت: گزارش‌های مفیدی ازسوی دستگاه‌های مختلف در این زمینه آماده شده است و تحقیقی نیز در این زمینه آماده شده است که مقرر شد این موضوع نیز در جلسه آینده مورد بحث و بررسی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گیرد.
منبع: خبرگزاری مهر

کلمات کلیدی: وضعیت برگزاری آزمون متمرکز دکتری، برگزاری آزمون متمرکز دکتری، آزمون متمرکز دکتری، کنکور دکتری، برگزاری آزمون phd

آمار بازدید: 578 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image