ارتباط مستقیم با 30645 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار فراهم شدن امکان دريافت گواهی تدریس دوره های فناوری نانو در سومین مسابقه ملی فناوری نانو (30 مهر 91)

فراهم شدن امکان دريافت گواهی تدریس دوره های فناوری نانو در سومین مسابقه ملی فناوری نانو (30 مهر 91)

در سومین مسابقه ملی فناوری نانو که اردیبهشت ماه سال 92 برگزار خواهد شد امکان دریافت گواهینامه تدریس نانو فراهم گشته است.


مهندس علیرضا عالمی، مسئول برگزاری سومین دوره مسابقات ملی فناوری نانو درباره برگزاری این مسابقه در گفتگو با خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: ثبت نام برای شرکت در این مسابقه ملی از مهر ماه سال 91 آغاز شده و ثبت نام توسط انجمن های علمی صورت می گیرد و فروردین ماه سال 92 پایان ثبت نام می باشد.

وی در ادامه افزود: سومین مسابقه ملی فناوری نانو اردیبهشت ماه سال 92 با سرفصل های نانو ساختارها روش های ساخت و سنتز نانو ساختارها ، روش های شناسایی و آنالیز نانو ساختارها و کاربردهای فناوری نانو برگزار می شود.

عالمی اظهار داشت: مسابقه امسال با این تفاوت نسبت به سال های گذشته برگزار می شود که سرفصل تجاری سازی فناوری نانو به سرفصل های مسابقه افزوده شده است.

وی درباره نحوه برگزاری این مسابقه عنوان کرد: پیش بینی می شود 6 هزار نفر شرکت کننده در این مسابقه داشته باشیم که برای آمادگی بیشتر ثبت نام کنندگان کارگاه های آموزشی با حضور اساتید فناوری نانو برگزار می شود و تنها منبع پیشنهادی ستاد ویژه فناوری نانو سایت آموزش فناوری نانو به آدرس edu.nano.ir برای کلیه شرکت کنندگان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آزمون به صورت کاملاً تستی برگزار می شود و 3 سوال تشریحی برای علاقمندان به دریافت گواهی تدریس در دوره های آموزش فناوری نانو در نظر گرفته شده است قابل ذکر ست علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس www.nano.ir/competition مراجعه نمایند.

کلمات کلیدی: تدریس دوره های فناوری نانو، چگونگی دريافت گواهی تدریس دوره های فناوری نانو، فناوری نانو، مسابقه ملی فناوری نانو، تدریس نانو

آمار بازدید: 426 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image