ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آغاز استخدام های جدید در بیمارستان های کشور (30 مهر 91)

آغاز استخدام های جدید در بیمارستان های کشور (30 مهر 91)

نتایج آزمون استخدامی 10600 نفر اعلام شده و بیمارستان ها به تدریج استخدام ها را شروع می کنند.


دکتر حسین مبارکی، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با پیگیری و موافقت وزیر اعلام نتیجه های آزمون از 15 مهرماه شروع شده و نتیجه ها که اعلام شد همکاران ما در یک فرآیند دو، سه ماهه نفرات اول و ذخیره را اعلام می کنند تا کار گزینش انجام می شود و سپس قبول شدگان وارد محیط های بیمارستانی که برایشان در نظرگرفته شده خواهند شد.

وی افزود: کارکنان هیچ نگرانی ای از بابت نظام پرداختی روتینی که برای حقوق شان در نظرگرفته شده است نداشته باشند.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر قطع احتمالی حقوق و اضافه کار کارکنان در ماه های آتی به دلیل کمبود منابع، اظهار داشت: کارکنان ستاد و دانشگاه های علوم پزشکی نگران دریافت حقوق خود نباشند.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و محدودیت های منابع یکی از سیاست های وزارت بهداشت اتخاذ رویکردهای اصلاح مصرف و صرفه جویی است.

وی ادامه داد: سیاست کلی اینست که به هیچ وجه در نظام پرداخت کارکنان خللی ایجاد نشود و مجموع دریافتی در ستاد و دانشگاه ها همچنان ادامه می یابد.

دکتر مبارکی توضیح داد: اقتصاد مقاومتی را در سطح حوزه های مدیریتی و اجرایی اعمال می کنیم تا پاسخگوی زحمات کارکنان بتوانیم باشیم و کارکنان هیچ نگرانی از نظام پرداخت روتینی که برایشان در نظرگرفته شده است نداشته باشند.

کلمات کلیدی: استخدام های جدید، استخدام های جدید بیمارستانها، نتایج آزمون استخدامی بیمارستانها، استخدام بیمارستان، آزمون استخدامی

آمار بازدید: 824 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image