ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تمدید مهلت ثبت‌نام رشته پودمانی مدیریت خانواده تا اول آبان (29 مهر 91)

تمدید مهلت ثبت‌نام رشته پودمانی مدیریت خانواده تا اول آبان (29 مهر 91)

رییس مرکز آموزش‌های عالی آزاد و آموزش‌های خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی از تمدید مهلت ثبت‌نام رشته پودمانی مدیریت خانواده که به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود تا روز دوشنبه اول آبان ماه خبر داد.



معصومیان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: تاکنون 10 هزار دانشجو در رشته مدیریت خانواده که به صورت غیر حضوری در مقطع کاردانی برگزار می‌شود، ثبت‌نام کرده‌اند که مهلت ثبت‌نام آن تا 12 شب روز دوشنبه یکم آبان ماه تمدید شده است.


وی هزینه ثابت این دوره را 45 هزار تومان عنوان کرد و در خصوص اعتراض برخی از دانشجویان این رشته نسبت به افزایش هزینه‌ها، گفت: مبلغ هزینه‌ ثبت‌نام از سال 87 تاکنون 30 هزار تومان بود و هیچ گونه افزایشی نداشت، اما با توجه به افزایش هزینه‌ها، امسال هزینه ثبت‌نام را به 45 هزار تومان رساندیم.


وی افزود: دلیل افزایش هزینه، اصلاح سرفصل‌های مدیریت خانواده و جزوات است، چرا که این موضوعات مواردی است که بارها از سوی دانشجویان و اساتید این رشته مطرح شده است که برخی از آنها اصلاح شده و برخی نیز در دست بررسی است.


معصومی در خصوص افزایش هزینه رشته تربیت‌بدنی نیز گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه‌ سالن‌های تربیت‌بدنی، هزینه درس تربیت‌بدنی نیز از 25 هزار تومان به 42 هزار تومان افزایش یافته است.

کلمات کلیدی: مهلت ثبت‌نام رشته پودمانی مدیریت خانواده، رشته پودمانی مدیریت خانواده، رشته تحصیلی مدیریت خانواده، دانشگاه جامع علمی کاربردی، علمی کاربردی، پودمانی علمی کاربردی

آمار بازدید: 948 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image