ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کسب 60 درصد رتبه‌های برتر پردیس بین‌الملل علوم پزشکی تهران توسط دانشجویان دندانپزشکی (29 مهر 91)

کسب 60 درصد رتبه‌های برتر پردیس بین‌الملل علوم پزشکی تهران توسط دانشجویان دندانپزشکی (29 مهر 91)

بیش از 60 درصد رتبه‌های برتر یک سال اخیر پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به دانشجویان رشته دندانپزشکی اختصاص یافته است.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سید جلال پورهاشمی رییس دانشکده دندانپزشکی پردیس در اینباره گفت: 14 نفر از رتبه‌های برتر سال تحصیلی 91-90 پردیس بین الملل از میان دانشجویان این دانشکده معرفی شده‌اند.


وی با اشاره به برگزاری هر ساله آزمون علوم پایه کشوری، اظهار کرد: طی سال 86 که نخستین گروه دانشجویان دندانپزشکی در آزمون علوم پایه شرکت کردند، تمامی آنها این آزمون را با موفقیت پشت سرگذاشتند.


پورهاشمی افزود: در سال‌های 89 و 90 نیز به ترتیب صددرصد و نزدیک به 85 درصد از شرکت کنندگان دندانپزشکی در آزمون علوم پایه که رقابتی کشوری و بسیار مهم است، قبول شدند.


این مقام مسئول تصریح کرد: امسال با افتخار اعلام می‌کنیم که دو نفر از دانشجویان دندانپزشکی این دانشکده حائز رتبه هفتم و هشتم آزمون علوم پایه کشوری شدند.


وی با بیان اینکه دانشجویان این دانشکده در زمینه حضور در عرصه پژوهشی در سال تحصیلی 91-90 نیز خوش درخشیده‌اند، بیان داشت: ابراهیم رهنما دانشجوی ورودی 86 این دانشکده در کنگره بین‌المللی دندانپزشکی به میزبانی کشور آلمان موفق به ارائه مقاله خود شده است.


رییس دانشکده دندانپزشکی پردیس ادامه داد: همچنین فرناز علیخانی، فاطمه کیا، ساره کی پور و افشین ناطقی فر نیز در دومین کنگره سراسری دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سخنرانی کرده و در فهرست پژوهشگران پردیس بین الملل قرار گرفتند.


دکتر پورهاشمی در ادامه به جشن روپوش سفید دانشجویان پردیس بین الملل که اوایل هفته جاری برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این مراسم بهزاد سالاری و فرزانه بلند پروا به ترتیب از ورودی های 86 و 87 به عنوان نفرات اول سال تحصیلی 90- 91 معرفی و فرناز علیخانی و مژگان فعلی نیز به عنوان نفرات دوم دو ورودی مذکور تقدیر و جوایز نفیسی دریافت کردند.


رئیس دانشکده دندانپزشکی پردیس خاطرنشان کرد: هستی سهرابی از دانشجویان ورودی 87 که در آزمون علوم پایه دانشکده دندانپزشکی رتبه سوم را کسب کرد نیز تقدیر شد.


وی ضمن قدردانی و تشکر از تلاش فراوان دانشجویان دندانپزشکی پردیس طی یک سال اخیر، یادآور شد: مینا عباسی نفر سوم سال تحصیلی 91-90 از دانشجویان ورودی 87 و صبا شریف زاده از پژوهشگران برتر پردیس بین الملل نیز نیز در فهرست تقدیرشدگان این مراسم قرار داشتند.

کلمات کلیدی: رتبه‌های برتر پردیس بین‌الملل علوم پزشکی تهران، پردیس بین‌الملل علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 1366 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image