ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه آخرین وضعیت تکمیل ظرفیت جذب هیأت علمی:11هزار نفر جذب شدند (تیر 91)

آخرین وضعیت تکمیل ظرفیت جذب هیأت علمی:11هزار نفر جذب شدند (تیر 91)

رئیس مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم ضمن اعلام آخرین وضعیت تکمیل ظرفیت دومین فراخوان90 جذب هیأت علمی، گفت: از زمان آغاز به کار وزیر فعلی علوم تا پایان خردادماه سال جاری، 11هزار عضو هیأت علمی جذب دانشگاهها شده اند.


محمدرضا مردانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت تکمیل ظرفیت در دومین فراخوان جذب هیأت علمی 90 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، اظهار داشت: تا اوایل مردادماه به دانشگاهها فرصت داده شده که علاوه بر بررسی پرونده ها، تکمیل فرایند مصاحبه، نتایج را به مرکز جذب هیأت علمی اعلام کنند.

وی درباره فراخوان سراسری بهمن 90 نیز اعلام کرد که مرحله مصاحبه با متقاضیان در جریان است و پرونده های اولیه در حال تشکیل و تعدادی از پرونده ها هم برای بررسی به هیأت مرکزی جذب دانشگاهها ارسال شده است.

رئیس مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم درباره جذب هیأت علمی از زمان آغاز به کار کامران دانشجو در کسوت وزیر علوم، گفت: از تاریخ 15 شهریورماه سال 88 که کامران دانشجو در این سمت منصوب شد تا پایان خردادماه سال جاری 11 هزار عضو هیأت علمی در دانشگاهها جذب شده اند.

مردانی یادآوری کرد: تا پایان سال گذشته، 3 هزار متقاضی بورس تحصیلی و 7 هزار عضو هیأت علمی جذب شده اند همچنین تا پایان خردادماه سال جاری نیز یک هزار هیأت علمی دیگر هم پذیرش شد که با احتساب پذیرش 10 هزار متقاضی در سال گذشته، جمعاً 11 هزار هیأت علمی را پذیرش کردیم.
منبع: خبرگزاری مهر

آمار بازدید: 886 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image