ارتباط مستقیم با 30745 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تعداد متقاضیان دکتری طب سنتی به 40 نفر در آبان ماه افزایش یافت (28 مهر 91)

تعداد متقاضیان دکتری طب سنتی به 40 نفر در آبان ماه افزایش یافت (28 مهر 91)

سرپرست دانشکده طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با پذیرش دانشجویان جدید در آبان ماه تعداد متقاضیان PHD طب سنتی به 40 نفر خواهد رسید.



به گزارش خبرنگار آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، دکتر جلیل توکلی‌افشار در مراسم افتتاح کلینیک، آزمایشگاه، داروخانه و سالن اجتماعات دانشکده طب سنتی و مکمل مشهد که صبح امروز در دانشکده طب سنتی برگزار شد با اشاره به جذب دانشجوی PHD بالینی طب سنتی و مکمل در دانشکده طب سنتی و مکمل مشهد خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد از سال 89 اقدام به جذب دانشجوی PHD بالینی طب سنتی کرده است و در حال حاضر 4 دوره از سال 89 پذیرش دانشجو PHD داشته‌ایم که متاسفانه دوره اول و دوم دانشجویان PHD هیچ گاه برای تحصیل به مشهد نیامدند و به عنوان برنامه مشترک با دانشگاه تهران همکاری می‌کردند و برنامه کلاس‌هایشان در دانشگاه تهران بود.


وی افزود: در اولین جلسه شورای هماهنگی دانشکده طب سنتی مصوب شد که استاد راهنمای دانشجویان ترم دوم که وارد دوره پایان نامه می‌شوند یکی از اساتید مشهد باشند و عنوان مقاله این دانشجویان در اختیار دانشکده علوم پزشکی مشهد قرار گیرد و این مصوبه با پیگیری‌های انجام شده در شورای آموزشی مورد تصویب قرار گرفته است.


دکتر توکلی افشار در ادامه گفت: با تمام کمبودهایی که داشته‌ایم دوره سوم و چهارم تحصیل را در مشهد شروع کردیم، همه‌ی مسوولین این دانشکده دیدشان به دانشجویان دید همکار است نه دانشجو.


سرپرست دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: با برنامه‌ریزی که در دانشکده طب سنتی و مکمل انجام شده، تا پایان سال درمانگاه طب سنتی بیمارستان امام رضا(ع) و بیمارستان قائم را راه‌اندازی خواهیم کرد.


دکتر توکلی افشار خواستار 5 اتاق در ساختمان اداری بیمارستان امام رضا (ع) به عنوان دومین درمانگاه طب سنتی از رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد.


وی از جذب هیئت علمی برای این دانشکده خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر دو هیات علمی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و یک استاد از دانشگاه شاهد در شورای آموزشی دانشکده طب سنتی و مکمل را جذب کرده‌ایم.


وی افزود: سه دانشکده طب سنتی و مکمل در ایران فعال می‌باشد، دانشکده طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نظر علمی دومین دانشکده طب سنتی در ایران است، همچنین طب مکمل و طب چینی که یکی از گروه‌های این دانشکده است از مدتها قبل راه‌اندازی شده است.


سرپرست دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: کتابخانه طب سنتی این دانشکده یکی از کتابخانه‌های غنی است و حدود 400 کتاب دارد، یکی از برنامه‌های این دانشگاه منعقد کردن قراردادی با کتابخانه آستان قدس رضوی است تا کتابهای تخصصی را در اختیار کتابخانه، اساتید و دانشجویان این دانشکده قرار دهند.


دکتر توکلی افشار از اقدامات انجام شده در دانشکده طب سنتی و مکمل خبر داد و گفت: تدوین نقشه جامع علمی دانشکده طب سنتی و مکمل در برنامه 5 سال توسعه جمهوری اسلامی ایران به صورت مدون در دستور کار ما قرار گرفته است و براساس این برنامه حرکت خواهیم کرد که یک نسخه این نقشه جامع علمی را به وزارت بهداشت ارسال کرده‌ایم و داشتن عضو هیات علمی مناسب و فضای کافی برای دانشجویان را در فعالیت پنج ساله خود قرار داده‌ایم.


وی تصریح کرد: دانشجوی PHD طب سنتی در صورت نداشتن 2 مقاله وزین از این دانشکده فارغ التحصیل نخواهد شد.


سرپرست دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به بودجه‌ای که توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد تصویب قرار گرفته است خاطر نشان کرد: 250 میلیون تومان بودجه به دانشکده طب سنتی و مکمل در سال جاری کمک می‌شود و دستور پرداخت آن صادر شده است.


دکتر توکلی افشار در پایان افزود: تقاضای ما ایجاد چارت تشکیلاتی است تا بتوانیم برنامه‌های خود را در آن به صورت مناسب ایجاد کنیم.

کلمات کلیدی: دکتری طب سنتی، PHD طب سنتی، تعداد متقاضیان دکتری طب سنتی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشکده طب سنتی، طب سنتی، تعداد متقاضیان PHD طب سنتی

آمار بازدید: 731 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image