ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی مهلت ثبت‌نام دوره غیر حضوری مدیریت خانواده دانشگاه جامع علمی کاربردی (27 مهر 91)

مهلت ثبت‌نام دوره غیر حضوری مدیریت خانواده دانشگاه جامع علمی کاربردی (27 مهر 91)

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: ثبت‌نام اینترنتی دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تا شنبه 29 مهرماه ادامه خواهد داشت.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر بیژن عباسی خزایی با اعلام این خبر افزود: متقاضیان ثبت‌نام در دوره کاردانی علمی کاربردی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده و همچنین دانشجویان این دوره، باید در زمان مقرر با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور نسبت به خرید کارت اعتباری که دارای شماره پرونده، نام کاربری و رمز عبور باشد و یک جلد دفترچه راهنمای ثبت‌نام به مبلغ 125هزار ریال اقدام کنند.


وی در ادامه به شرایط شرکت در مقطع کاردانی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده در دانشگاه علمی کاربردی اشاره نمود و تصریح کرد: این دوره، غیرحضوری بدون آزمون می‌باشد و داوطلبان بدون توجه به نوع دیپلم می‌توانند نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.


عباسی خزایی افزود: این دوره شامل 12 پودمان با رویکردهای مهارتی متنوع مانند حقوق خانواده، مشاوره‌خانواده، روانشناسی و تعلیم و تربیت کودکان، مدیریت اقتصاد و برنامه‌ریزی در خانه، آداب معاشرت و همسرداری، جمعیت بهداشت و فوریت‌های پزشکی و دروس عمومی است.


رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: با توجه به پودمان‌های ارئه شده و سرفصل‌های کاربردی دروس، رشته مدیریت خانواده می‌تواند در تحکیم خانواده، کاهش آمار طلاق، سلامت روحی، جسمی و سایر امور مربوط به خانواده موثر باشد و تمام ابعاد یک خانواده را تحت‌تاثر قرار دهد و از بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها در خانواده جلوگیری کند.


این مسئول دانشگاه در پایان اظهار داشت: در این میان برخی پودمان‌های اختیاری نظیر دکوراسیون و تزئینات داخلی، پرورش گل‌های زینتی در خانه، آشپزی و سفره‌آرایی و کاربری کامپیوتر بر غنا و تنوع این دوره افزوده است و دانشجویان این دوره با امکان انتخاب دو پودمان همزمان در هر پودمان تحصیلی، حداقل در 3 سال امکان کسب همه مهارت‌ها را داشته و به دریافت مدرک رسمی کاردانی علمی کاربردی پودمانی در دوره مدیریت خانواده از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی نایل می‌شوند و امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر را در تمامی دانشگاهها خواهند داشت.


کلمات کلیدی: دوره غیر حضوری مدیریت خانواده، مدیریت خانواده، دانشگاه جامع علمی کاربردی، علمی کاربردی، دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری

آمار بازدید: 3415 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image