ارتباط مستقیم با 30804 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار «راهنمای استخدام بهترین‌ها» به بازار کتاب آمد (27 مهر 91)

«راهنمای استخدام بهترین‌ها» به بازار کتاب آمد (27 مهر 91)

کتاب «استخدام بهترین‌ها» منتشر شد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کتاب «استخدام بهترین‌ها» نوشته مارتین یایت با ترجمه‌ی مهدی فتاحی و بهاره واثق با قیمت 6000 تومان از سوی انتشارات سازمان مدیریت صنعتی منتشر شده است.


در معرفی این کتاب عنوان شده است: «این کتاب روش‌هایی اثبات‌شده و کاربردی برای کارمندیابی و گزینش به شما می‌دهد تا بتوانید برای هر شغلی فرد مناسب را به کار بگیرید. این کتاب اولین‌بار در سال 1987 منتشر شد و برای بیش از دو دهه روش‌های آن توسط مدیران سراسر دنیا به کار برده شده‌اند. نسخه جدید کتاب، کاملا بازبینی شده است تا نیازهای مدیران قرن بیست و یکم را برطرف کند.»


ناشر در توضیح کتاب آورده است: «موفقیت شما در مسیر شغلی مدیریت با یک چیز تعریف می‌شود، موفقیت مالی. اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان به اهداف مالی دست یابید، افراد حرفه‌یی را استخدام کنید. شناسایی افراد توانمند مستلزم آگاهی و آشنایی با روش‌های کاربردی روز دنیا در زمینه کارمندیابی و گزینش کارکنان بااستعداد است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا همواره به مجموعه‌ای غنی از متقاضیان مستعد دسترسی داشته باشید و هرگز دچار عارضه استخدام افراد نامناسب نشوید. با مطالعه کتاب «استخدام بهترین‌ها»، متوجه می‌شوید که کارمندیابی و گزینش افراد کار پیچیده‌ای نیست، بلکه مجموعه‌ای از گام‌های منطقی و فنون معقولی است که شما را قادر می‌سازد همواره استخدام‌های خوبی داشته باشید و برای این کار شما بیش از هر چیز باید روی مهارت‌های حقیقت‌یابی و ارتباطات خود کار کنید.»



به اعتقاد ناشر، مخاطبان کتاب تمامی مدیران، سرپرستان و حتا کارمندان و کلیه افرادی هستند که به نوعی در فرایند جذب و مصاحبه نیروهای تازه‌وارد مشارکت دارند. البته مدیران و سرپرستانی که به طور تخصصی در حیطه مدیریت منابع انسانی فعالیت می‌کنند، استفاده بیش‌تری از این کتاب خواهند داشت.

کلمات کلیدی: استخدام بهترین‌ها، کتاب استخدام بهترین‌ها، انتشار کتاب جدید استخدام بهترین‌ها، استخدام افراد مناسب، چگونگی جذب افراد کارآمد

آمار بازدید: 393 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image