ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ابتدا ازدواج کنیم یا دانشگاه برویم!؟ (24 مهر 91)

ابتدا ازدواج کنیم یا دانشگاه برویم!؟ (24 مهر 91)

مسؤول دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه بوعلی سینا اذعان کرد: دادن خوابگاه و غذا به دانشجو اشتباه محض است، چراکه وی در این دوران، مسؤولیت پذیری را نمی آموزد و به عنوان شخص عملیاتی در دانشگاه پرورش نمی یابد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، دکتر "اسماعیل فیضی" در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان، افزود: بهتر است بحث دادن غذا در دوران دبیرستان اتفاق بیفتد و نباید اجازه دهیم دانشجویان در ویترین آزمایشگاه پرورش یابند چراکه این موضوع، مشکل را چند برابر می کند.


وی با بیان اینکه باید زیرساختها را در جامعه درست کنیم، اظهار کرد: بافت سنتی و فرهنگی جامعه بزرگترین مشکل در امر ازدواج محسوب می شود و ما می توانیم با مسکن سازی تعدادی خانه مجهز و تکمیل شده در اختیار جوانان قرار دهیم.


دکتر فیض تصریح کرد: بهتر است جوانان ابتدا ازدواج کنند سپس وارد دانشگاه شوند و می توان گفت بزرگترین مشکلات ما در ازدواج، خانمها هستند و بحث سربازی آقایان نیز این معضل را دامن می زند.

کلمات کلیدی: ازدواج دانشجویی، ازدواج دانشجویان، سن مناسب ازدواج دانشجویان، بهترین زمان ازدواج دانشجویان، ازدواج یا دانشگاه

آمار بازدید: 515 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image