ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی كسب رتبه اول معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي فسا در استخدام نيروي متخصص (22 مهر 91)

كسب رتبه اول معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي فسا در استخدام نيروي متخصص (22 مهر 91)

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی فسا در سال 1390 توانست در زمینه جذب نیروی متخصص رتبه اول را در بین دانشگاه های علوم پزشکی از آن خود نماید.


به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، محمد ضیایی امروز در یک نشست خبری در فسا گفت: تفویض اختیار صدور پروانه های امور آزمایشگاه ها از طرف وزارتخانه به عنوان اولین دانشگاه علوم پزشکی به معاونت درمان دانشگاه فسا در سال 1390 از افتخارات کسب شده این معاونت در سال های اخیر از سوی وزارت متبوع است.

وی بیان داشت: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی فسا در سال 1390 توانست در زمینه جذب نیروی متخصص و نحوه ارسال آمار مربوطه رتبه اول را در بین دانشگاه های علوم پزشکی از آن خود نماید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی فسا کسب رتبه چهارم در بین دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه ثبت داده های برنامه آمار واطلاعات بیمارستانی در سایت وزارت متبوع را در سال 1390 از دیگر رتبه ها و افتخارات اخذ شده این معاونت از سوی وزارت بهداشت و درمان در سال های اخیر عنوان کرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشكي فسا، استخدام دانشگاه علوم پزشكي فسا، استخدام نيروي متخصص، استخدام علوم پزشکی، جذب نیرو دانشگاه علوم پزشکی

آمار بازدید: 509 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image