ارتباط مستقیم با 30651 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی جشن دانش آموختگی یکپارچه در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برگزار می‌شود (خرداد 91)

جشن دانش آموختگی یکپارچه در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برگزار می‌شود (خرداد 91)

جشن دانش آموختگی یکپارچه در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برگزار می‌شود


رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران از برگزاری مراسم فارغ التحصیلی یکپارچه دانش آموختگان این دانشگاه همزمان با شب عید مبعث رسول اکرم اسلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مسلم بهادری با اعلام این خبر افزود: مراسم فارغ التحصیلی یکپارچه دانش آموختگان در 28 خردادماه جاری همزمان با شب عید مبعث حضرت محمد (ص) برای اولین بار در پردیس همت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دفتر دانش آموختگان با همکاری دانشکده ها هر ساله یک جشن فارغ التحصیلی برگزار می کرد، گفت: برگزاری جداگانه این جشن ها وقت گیر بود، از این رو تصمیم بر این شد که یک جشن مشترک ویژه تمام دانش آموختگان دانشگاه در فصل بهار و مقارن با دانش آموختگی دانشجویان در یک مکان واحد برگزار شود.

رئیس دفتر دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: 2 هزار دانش آموخته دانشگاه در مقاطع و رشته های مختلف تحصیلی از دستیاری، پزشکی عمومی، دکتری تخصصی تا کارشناسی ارشد و کارشناسی در این جشن لباس رسمی دانش آموختگی بر تن می کنند و هر مقطع با شال رنگی مختص به خود از یکدیگر تمایز داده می شوند.

استاد پیشکوست دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: پیش بینی می شود بیش از 5 هزار نفر در این جشن شرکت کنند و تاکنون نیز بیش از یکهزار دانشجوی در آستانه فارغ التحصیلی در سایت مربوط به این برنامه در آن ثبت نام کرده اند.
خبرگزاری مهر



آمار بازدید: 1518 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image