ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی حرفه‌ای ارشد از مهر 92 (21 مهر 91)

پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی حرفه‌ای ارشد از مهر 92 (21 مهر 91)

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه راه‌اندازی دو مرکز جدید آموزش علمی کاربردی دادگستری و بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان خبر داد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر بیژن عباسی خزایی، با اعلام این خبر، افزود: اشتغال بدون آموزش‌های مهارتی امکان‌پذیر نیست و اجرای آموزش‌های مهارتی در جوار کار، از مهم‌ترین اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی است و در این راستا، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه با تاسیس دو مرکز موجب ایجاد 5 رشته تحصیلی شغل محور در استان از مهر ماه سال جاری شده است.


وی در ادامه به رشته‌های این مراکز اشاره کرد و گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی دادگستری در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امور حقوقی شورای حل اختلاف، خدمات قضایی و دستیاری قضایی و مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی و تربیت مربی خانه سالمندان دانشجو پذیرش خواهد کرد.


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد: با تاسیس این دو مرکز جدید تعداد مراکز استان به 21 مرکز خواهد رسید.


عباسی خزایی از تصویب نظام جامع ملی مهارت و فناوری خبر داد و تصریح کرد: تصویب نظام جامع ملی مهارت و فناوری با راه‌اندازی نظام صلاحیت حرفه‌ای کشور همزمان شده است، همچنین، نظام صلاحیت حرفه‌ای به زودی ابلاغ می‌شود.


وی با بیان اینکه نظام جامع آموزش مهارت و فناوری آبان ماه سال 90 ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی و مهندسی فناوری ارشد دانشگاه جامع علمی کاربردی از مهرماه امسال برای نخستین بار با نظام جدید شکل گرفت.


عباسی خزایی در ادامه افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی با شعار هر کارخانه یک دانشگاه و هر رشته یک شغل بر مبنای تقاضای بازار، در حال کاربردی کردن دانشی است که دانشجویان در مراکز علمی کاربردی آموزش می‌بینند و در واقع در دانشگاه جامع علمی کاربردی مشاغل موجود در کشور به رشته دانشگاهی تبدیل می‌شوند.


این مقام مسئول در دانشگاه جامع علمی کاربردی از پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی حرفه‌ای ارشد برای رشته‌های فرهنگ و هنر و علوم انسانی از مهرماه سال آینده خبر داد و گفت: همچنین طراحی نخستین دوره مهندسی خبره که هم تراز مقطع دکتری دانشگاه‌های کشور است در سال جاری و پذیرش دانشجوی آن تا سال تحصیلی آینده در این دانشگاه انجام خواهد شد.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجو، کارشناسی حرفه‌ای ارشد ، دانشگاه جامع علمی کاربردی، علمی کاربردی، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه

آمار بازدید: 559 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image