ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی ادامه ثبت‌نام دوره کاردانی مدیریت خانواده تا 25 مهر (20 مهر 91)

ادامه ثبت‌نام دوره کاردانی مدیریت خانواده تا 25 مهر (20 مهر 91)

رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان از آغاز ثبت‎نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری (مدیریت خانواده) این دانشگاه از 19 مهر خبر داد و گفت: ثبت‌نام این دوره تا 25 مهر ادامه دارد.



محمد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، گفت: ثبت‎نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده دانشگاه جامع علمی‌کاربردی به صورت اینترنتی از 19 مهرماه آغاز و تا 25 همین ماه ادامه دارد.


وی افزود: متقاضیان ثبت‎نام در دوره کاردانی علمی‌کاربردی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده و همچنین دانشجویان این دوره باید در زمان مقرر با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور نسبت به خرید کارت اعتباری که دارای شماره پرونده، نام کاربری و رمز عبور است و یک جلد دفترچه راهنمای ثبت‎نام به مبلغ 125 هزار ریال اقدام کنند.


وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 250 نفر در این رشته به صورت مجازی مشغول به تحصیل هستند و برای پذیرش در این رشته، محدودیت پذیرش و محدودیت سنی نداریم.


وی اظهار کرد: تمایل خانم‎ها برای تحصیل در این رشته زیاد است، زیرا خانم‎های خانه‌دار که وقتی برای حضور در کلاس‎های درس ندارند، می‎توانند با گذراندن 11 پودمان در مدت 3 سال مدرک کاردانی مورد تأیید وزارت علوم را کسب کنند.

کلمات کلیدی: کاردانی مدیریت خانواده، مهلت ثبت نام کاردانی مدیریت خانواده، دانشگاه علمی کاربردی، علمی‌کاربردی استان زنجان، دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده

آمار بازدید: 378 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image