ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ثبت و پاسخگويي اينترنتي به سوالات داوطلبان آزمون‌هاي دانشگاه آزاد (17 مهر 91)

ثبت و پاسخگويي اينترنتي به سوالات داوطلبان آزمون‌هاي دانشگاه آزاد (17 مهر 91)

امكان دريافت سوالات و اعتراضات داوطلبان كليه مقاطع آزمون‌هاي دانشگاه آزاد فراهم شده است.



به گزارش سرويس «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سايت مركز آزمون به نشاني www.pubr-azmoon.com سوالات و ابهامات داوطلبان در خصوص آزمون كليه مقاطع اين دانشگاه و همچنين دوره‌هاي بدون آزمون را ثبت و در كوتاهترين زمان به آنها پاسخ مي‌دهد.



بنابراين داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به پايگاه مذكور و رجوع به «بخش پرسش و پاسخ» سوال يا نظر خود را مطرح كرده و بعد از بررسي كارشناسان مركز، پاسخ سوال خود را دريافت كنند.



همچنين، علاوه بر سايت مذكور داوطلبان مي‌توانند سوالات خود را به آدرس پست الكترونيك info@pubr-azmoon.com ايميل (E-mail) كرده و با مسئولان دانشگاه ارتباط برقرار كنند.



لازم به ذكر است، در زمان ثبت‌نام آزمون‌هاي مختلف به طور موقت پايگاه اينترنتي مركز آزمون به نشاني www.azmoon.org نيز پرسش‌ها و درخواست‌هاي داوطلبان را در خصوص فرآيند ثبت‌نام ثبت مي‌كند.



بر اين اساس از داوطلبان تقاضا مي‌شود كه با ارسال درخواست خود به صورت اينترنتي در تسهيل و سرعت امور و تعامل دو سويه نهايت همكاري را با مركز آزمون داشته باشند تا كارشناسان نيز در فضاي مناسب و راحتتري به سوالات داوطلبان پاسخ دهد.


کلمات کلیدی: سوالات داوطلبان آزمون‌هاي دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، چگونگی اعتراض به نتایج آزمون‌هاي دانشگاه آزاد، دوره‌هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد، پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 532 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
حبیب اله علی محمدی دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۳

شماره داطلبی 433350 پاسخ را درکجا بیابم

حبیب اله علی محمدی دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۶

در دانشگاه آزاد قاینات دررشته کارشناسی ارشد شرکت کردم ولی قبول نشده ام آیا امکان ادامه تحصیل برایم میسر خواهد شد شماره داوطلبی ام 433350