ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد عدم تطابق رشته های دانشگاه آزاد با نیاز بازار کار (اردیبهشت 91)

عدم تطابق رشته های دانشگاه آزاد با نیاز بازار کار (اردیبهشت 91)

عدم تطابق رشته های دانشگاه آزاد با نیاز بازار کار


معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در این دانشگاه رشته های متناسب با بازار کار وجود ندارد گفت: طرح جامع آموزشی در دانشگاه آزاد تدوین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسین بلندی معاون آموزشی دانشگاه آزاد امروز در دوازدهمین گردهمایی روسای آموزشکده های سما از عدم تطابق رشته های دانشگاه آزاد با نیاز بازار کار خبر داد و گفت: ما در دانشگاه آزاد در بخش آموزش رویکردمان باید به سمتی باشد که برنامه ای داشته باشیم تا نتیجه تحقیقات کاربردی شود.

وی با بیان اینکه سما باید به نیاز بازار کار توجه کند، افزود: باید به دنبال صنایع برویم و بین دانشگاه و صنعت ارتباط برقرار کنیم بین دانشجویان و دانش آموختگان نیز باید ارتباط برقرار شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تصریح کرد: خروجی سما باید هم مهارتی باشد و هم علمی.

وی خطاب به روسای آموزشکده های سما گفت: با توجه به اینکه سما خواستار راه اندازی کاردانی پیوسته است پس باید برنامه های آن را تدوین کند. برای هر برنامه منابع درسی ارائه کند و دنبال هیئت علمی باشد نمی توان بدون برنامه این دوره ها را راه اندازی کرد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه سما باید افرادی را تربیت کند که در بازار کار پاسخگو باشند، تصریح کرد: ما در دانشگاه آزاد در حال تدوین طرح جامع آموزشی هستیم و قرار است یک برنامه پنج ساله عملیاتی تدوین شود تا تمام برنامه ها در این طرح جامع گنجانده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

آمار بازدید: 566 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image