ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اجراي طرح پايش سلامت براي دانشجويان جديد دانشگاه كاشان (16 مهر 91)

اجراي طرح پايش سلامت براي دانشجويان جديد دانشگاه كاشان (16 مهر 91)

مسئول مركز مشاوره دانشجويي دانشگاه كاشان، از اجراي طرح پايش سلامت براي دانشجويان جديد ورودي سال 91 مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد توسط اين مركز خبر داد.



به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، سيد حسين حسيني، هدف از اجراي اين طرح را پايش و غربال دانشجويان و به دست آوردن سيمايي از وضعيت سلامت رواني و جسمي دانشجويان ذكر كرد و افزود: نتايج آن كمك موثري به برنامه‌ريزي‌هاي بهداشتي و مشاوره‌اي دانشجويان خواهد داشت.


وي با اشاره به اينكه اين طرح در دو بخش سلامت روان شناختي و سلامت جسماني اجرا مي‌شود، اظهار داشت: در بخش سلامت روان دانشجويان به لحاظ وضعيت روان شناختي مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند و اگر نياز به مشورت و راهنمايي بيشتر داشته باشند از آنها دعوت مي‌شود به مركز مشاوره دانشگاه مراجعه و خدمات لازم را دريافت كنند.


به گفته وي، در بخش سلامت جسم نيز در رابطه با سبك زندگي سالم، همچون عادت‌هاي غذايي، رعايت بهداشت فردي و سابقه فرد يا اعضاي خانواده دانشجو سوال مي‌شود و پزشك عمومي علاوه بر انجام آزمايش‌هاي قد، وزن، فشارخون و بينايي سنجي از دانشجو معاينه جسمي به عمل مي‌آيد.


دکترحسيني خاطر نشان كرد: پس از انجام معاينه عمومي در صورت مشاهده مشكلات جسمي دانشجويان براي انجام معاينات و درمان‌‌هاي بيشتر به مركز مشاوره دعوت خواهند شد.


گفتنی است طرح كارنامه سلامت دانشجويان مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد ورودي 91 دانشگاه از روز شنبه هفته جاري شروع و به مدت يك ماه توسط مركز مشاوره دانشجويي دانشگاه اجرا مي‌شود.

کلمات کلیدی: طرح پايش سلامت در دانشگاه کاشان، دانشگاه كاشان، دانشجويان جديد دانشگاه كاشان، سال تحصیلی جدید در دانشگاه كاشان، طرح پايش سلامت دانشجویان

آمار بازدید: 415 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image