ارتباط مستقیم با 30726 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پارك‌هاي علم و فناوري بدون توجه به جهاد دانشگاهي به عنوان مبدأ تاسيس شدند (14 مهر 91)

پارك‌هاي علم و فناوري بدون توجه به جهاد دانشگاهي به عنوان مبدأ تاسيس شدند (14 مهر 91)

مركز آموزش الكترونيكي جهاد دانشگاهي واحد علوم پزشكي شهيد بهشتي عصر چهارشنبه با حضور رئيس جهاد دانشگاهي و رئيس دانشگاه‌علوم پزشكي شهيد بهشتي افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار علمي ايسنا در مراسم راه‌اندازي اين مركز دكتر محمدحسين يادگاري، رييس جهاد دانشگاهي و دكتر حسن ابوالقاسمي، رييس دانشگاه شهيد بهشتي،‌ در نخستين كلاس الكترونيكي اين مركز در حوزه «كارآفريني سلامت» بطور نمادين شركت كردند.


يادگاري در اين مراسم با اشاره به اين كه تمام مديران جهاد دانشگاهي بايد به دنبال برنامه جامع براي واحد خود باشند، تصريح كرد: من هميشه به مديران توصيه مي‌كنم كه برنامه‌هاي خود را به دنبال برنامه‌هاي مدير قبلي تدوين كنند تا تغيير مديريتي منجر به تغيير راهبردها، انديشه‌ها و زيرساخت‌‌ها نباشد.


وي افزود: همه مديران بايد خود را حلقه‌اي از زنجيره جهاد بدانند و كاركرد خود را در كل مجموعه جهاد تعريف كنند. به عنوان مثال در همين بحث آموزش الكترونيكي به جز واحد علوم پزشكي شهيد بهشتي، واحدهاي تبريز و زنجان هم فعاليت‌هايي داشته‌اند كه اين تجربه‌ها مي‌تواند يك هم‌افزايي مثبت براي جهادانشگاهي ايجاد كند.


رئيس جهاددانشگاهي با اشاره به اينكه اين نهاد از پشتيباني مقام معظم رهبري و حمايت شوراي عالي انقلاب فرهنگي برخوردار است، خاطرنشان كرد: جهاد دانشگاهي بايد با اين تكيه‌گاه‌ها جايگاه اصلي خود را در مسير پيشرفت كشور مشخص كند. اگر قرار بر باقي ماندن جهاد دانشگاهي است بايد تكليف فعاليت‌هاي آن روشن باشد و بر اساس آن برنامه‌ريزي كند.


يادگاري ادامه داد: من به عنوان مسؤول جهاد دانشگاهي معتقدم كه اين نهاد بايد در دانشگاه‌ها باقي بماند و كارهاي مفيد و پايدار داشته باشد. جهاد دانشگاهي در طول بيش از سه دهه فعاليت، فراز و فرودهايي داشته، اما از چنان زيربنايي برخوردار است كه با تغيير دولت‌ها هم دست‌كاري نمي‌شود.


وي با اشاره به افزايش اعتماد دستگاه‌هاي اجرايي به جهاد دانشگاهي و ميزان همكاري آنها، تاكيد كرد: جهاد دانشگاهي بايد به دنبال تثبيت خود در نظام جمهوري اسلامي باشد.


يادگاري افزود: دغدغه فعلي من مراكز رشد و پارك‌هاي علم و فناوري است كه مبنا و مبدأ اصلي آن جهاد دانشگاهي بوده اما اكنون بدون در نظر گرفتن توانايي‌هاي جهاد تأسيس شدند.


رييس جهاد دانشگاهي افزود: اين موضوع در مباحث ديگر هم مطرح است. به عنوان مثال تا همين چند سال پيش معاون فرهنگي جهاددانشگاهي عضو شوراي فرهنگي دانشگاه بود اما هم‌اكنون اين گونه نيست و اين نشان از ناديده گرفته شدن نقش جهاد دانشگاهي دارد.


يادگاري تصريح كرد:اعتماد نظام جمهوري اسلامي به جهاد دانشگاهي زماني بيش از گذشته خواهد شد كه اين نهاد بتواند رويان‌هاي مختلف در علوم راه‌اندازي كند و اين محقق نخواهد شد مگر با يك برنامه‌ريزي مناسب و چشم‌اندازي روشن.


به گزارش ايسنا در ادامه اين مراسم دكتر عليرضا آزادخاني، رئيس جهاددانشگاهي واحد علوم پزشكي شهيد بهشتي پس از ارائه گزارشي درباره عملكرد اين واحد در خصوص مركز آموزش الكترونيكي گفت: فعاليت‌هاي مقدماتي راه‌اندازي اين مركز از هفت ماه پيش آغاز شده كه قرار است در حوزه پزشكي و سلامت فعاليت كند.


وي ادامه داد: براي راه‌اندازي اين مركز از كارشناسان خبره در تدوين دوره و محتواسازي استفاده كرد‌ه‌ايم و نخستين كلاس آموزشي آن با موضوع «كارآفريني سلامت براي پزشكان و پيراپزشكان» از امروز آغاز به كار كرده است.


به گفته رئيس جهاد دانشگاهي واحد علوم پزشكي شهيد بهشتي، كلاس‌هاي آموزش الكترونيكي مي‌تواند با موضوعات مختلف در زمينه پزشكي و سلامت به درخواست متقاضيان برگزاري كلاس‌ها، برگزار شود.

کلمات کلیدی: تاسیس پارك‌هاي علم و فناوري، جهاد دانشگاهي، دانشگاه‌علوم پزشكي شهيد بهشتي

آمار بازدید: 340 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image