ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور مهمترین عناوین جدیدترین اخبار کنکور سال 98 و 99

مهمترین عناوین جدیدترین اخبار کنکور سال 98 و 99

مهمترین عناوین جدیدترین اخبار کنکور سال 98 و 99 در این بخش ارائه شده است. در این بخش فقط مهمترین عناوین جدیدترین اخبار کنکور سال 98 و 99 ارائه شده است و برای مشاهده خبرها به صورت کامل به ایسنا و یا سایر سایت های خبری مراجعه کنید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین کنکور کلیک کنید: تدریس خصوصی کنکور

آیا لرزش کنکور دامغان، مسئولان را به فکر تدوین آئین‌نامه‌های جدید سوق می‌دهد

کنکور سراسری نود و پنج - شهرستان ها

ساعت ۱۰:۵۴ دقیقه صبح روز پنج‌شنبه ۱۳ تیر ۹۸ زلزله‌ای به قدرت ۴.۱ ریشتر دامغان را لرزاند. این زلزله که سه پس‌لرزه ۴.۸، ۴.۲ و ۴ ریشتری به همراه داشت درست زمانی رخ داد که داوطلبان کنکور گروه‌های ریاضی و انسانی دفترچه پاسخ به سوالات عمومی را به پایان برده‌ بودند و مشغول پاسخ به سوالات اختصاصی بودند. تعدادی از این داوطلبان طی روزهای گذشته در تماس‌هایی مکرر با ایسنا و درج کامنت‌هایی ذیل خبرهای مرتبط با کنکور درباره آنچه که در آن جلسه کنکور بر آنها گذشت ضمن ارایه توضیحاتی از ماجرای کنکور و زلزله خواستار پیگیری این موضع شدند.

امکان ترمیم نمرات دروس نهایی برای دیپلمه‌های نظام جدید

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در نامه ای به رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تسری مصوبه ۹۱۵ ترمیم نمرات دروس نهایی به دانش آموزان نظام جدید آموزشی (۳-۳-۶) خبر داد.

به گزارش ایسنا، در این نامه آمده است که « بازگشت به نامه مورخ ۲۶ خردادماه درباره تسری مصوبه ۹۱۵ به تاریخ ۲۶ مرداد ۹۴ شورای عالی آموزش و پرورش به اطلاع می‌رساند با توجه به اینکه در مصوبه فوق‌الذکر اشاره‌ای به ساختار آموزشی نشده است؛ لذا استفاده از مفاد آن برای فارغ‌التحصیلان ساختار جدید بلامانع است».

(اخبار جدید کنکور 99، جدیدترین خبرهای کنکور سال 99، اخبار جدید حذف کنکور، تاثیر معدل در کنکور)

مطالعه این مقاله هم مفید است:
بهترین روش ها برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور

ارائه گزارش کنکور علوم پزشکی دانشگاه آزاد به مجلس/برگزاری ۵۰۰ دوره معرفت افزایی برای اساتید

جلسه ۷۱۳ کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی، با حضور دکتر سید سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه دکتر حیدری نماینده دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: گزارش این دانشگاه در مورد مسائل پیش آمده در کنکور علوم پزشکی سال گذشته در جلسه آینده مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

پس از سخنان دکتر نماینده دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر موسوی از اعضای هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها نیز گزارشی از دیدارها و بازدیدهای علمی و فرهنگی اعضای این هیئت در کشور عراق ارائه داد.

ممنوعیت دریافت پول اضافی از اولیاء به بهانه «کلاس کنکور»

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور، آموزش جبرانی و مانند آن پس از دریافت مجوز کتبی از ستاد شاهد استان در مدارس شاهد قابل اجراست گفت: ضمن آنکه در حال حاضر و در فصل ثبت نام، مدارس تنها مجاز به دریافت کمک سرانه هستند و نباید به بهانه برگزاری کلاس کنکور از اولیاء وجه اضافه به صورت علی الحساب دریافت کنند؛ مگر آنکه مجوز داشته باشند.

با متخلفان کنکور برخورد کردیم / داوطلبان گول نخورند حفاظت از سوالات کنکور آهنین است

وزیر علوم با بیان اینکه متخلفان شبکه پیشرفته تقلب کنکور، داوطلب نبودند، گفت: این اتفاق در محل خاصی در یکی از استان‌ها رخ داد و قبل از اینکه متخلفان بتوانند کاری انجام دهند، تشکیلات آنها کشف و با آنان برخورد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی در حاشیه نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسه پژوهش و فناوری که صبح امروز در دانشگاه الزهرا آغاز به کار کرد، با اشاره به دستگیری شبکه پیشرفته تقلب در کنکور سراسری ۹۸، گفت: این اتفاق در محل خاصی در یکی از استان‌ها رخ داد و قبل از اینکه اعضای این شبکه بتوانند کاری انجام دهند، تشکیلات آنها کشف و با آنان برخورد شد.

(اخبار جدید کنکور 99، جدیدترین خبرهای کنکور سال 99، اخبار جدید حذف کنکور، تاثیر معدل در کنکور)

مطالعه این مقاله هم مفید است:
چگونه در زبان انگلیسی کنکور موفق باشیم



توضیح نماینده اهواز درباره اعلام نشدن شهرهای دارای سهمیه کنکور در خوزستان

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تا قبل از اعلام نتایج کنکور، اطلاعات و آمار داوطلبان مناطق سیل زده خوزستان جمع‌آوری و سهمیه مربوطه به داوطلبان اعلام خواهد شد.

علی ساری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس مصوبه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به امضای رئیس‌جمهور رسید، سهمیه ۵ درصدی به تمام داوطلبان مناطق سیل‌زده کشور تعلق می‌گیرد.

محکوم به کنکور

با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته برای حذف کنکور اما تاکنون این اتفاق رخ نداده و دانش‌آموزان ما همچنان برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر مجبور هستند در کنکور شرکت کنند و سرنوشت آینده خود را از طریق آن رقم بزنند.

آزمون شروع شده. خانواده‌ها در محوطه دانشگاه با چهره‌هایی نگران نشسته‌اند. عده‌ای زیر انداز آورده‌اند و مشغول خوردن چای و… هستند.

عده‌ای کتاب قرآن یا کتاب دعا در دست دارند. برخی از والدین هم روی صندلی‌های محوطه نشسته‌اند؛ جایی که از طریق درهای شیشه‌ای داوطلبان در سر جلسه آزمون دیده می‌شوند و آنها هم می‌توانند فضای خارج از جلسه و والدین را ببینند.

(اخبار جدید کنکور 99، جدیدترین خبرهای کنکور سال 99، اخبار جدید حذف کنکور، تاثیر معدل در کنکور)

مطالعه این مقاله هم مفید است:  20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور



یک جایگزین خوب برای کنکور

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: ممکن است در آینده پیشنهاد بدهند که هر دانشگاه در رشته‌های پرطرفدار امتحان ورودی برگزار کند و شاید این کار جایگزین خوبی برای کنکور باشد.

محمد کافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص حذف کنکور و با بیان اینکه کنکور سیستمی است که نواقص فراوانی دارد، تصریح کرد: ممکن است افرادی که در کنکور موفق نشدند انسان‌های بسیار مستعدی باشند. تمام تلاش یک داوطلب به سه تا چهار ساعت در یک جلسه بستگی دارد که ممکن است در آن روز تمرکز نداشته و کسالت داشته باشد. کنکور در بسیاری از کشورها سیستم پذیرفته شده‌ای است، ما نیز در حال حاضر راهی غیر از این نداریم و تاحدودی تجربه نشان داده که این سیستم کارآمد است. می‌توان راه‌های دیگری انتخاب کرد و اصلاحاتی انجام داد اما به صورت نسبی سیستم کارآمدی است

حذف کنکور به تعریف الگوی جدید پذیرش در دانشگاه‌ها بستگی دارد

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امروز در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون کنکور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین، حذف کنکور را منوط به تعریف الگوی جدید پذیرش در دانشگاه‌ها دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر با بیان اینکه سازمان سنجش در اجرای قانون حذف کنکور به خوبی عمل کرده است، گفت: برای ورود به دانشگاه ۸۵ درصد نمره قبولی، از سوابق تحصیلی دانش‌آموزان و ۱۵ درصد باقیمانده نیز از نمره آزمون سراسری محاسبه می‌شود.
چگونه براي كنكور یک برنامه ریزی صحیح داشته باشیم

گردآوری: ایران مدرس


آمار بازدید: 910 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image