ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استخدام فرزندان ایثارگران و شهدا در آموزش و پرورش و آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی

استخدام فرزندان ایثارگران و شهدا در آموزش و پرورش و آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی

آخرین وضعیت استخدام فرزندان ایثارگران و شهدا در آموزش و پرورش


مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 14 هزار فرزند شهید و تعدادی از فرزندان فرهنگیان جانباز در آموزش و پرورش مشغول به کارند گفت: اما در حال حاضر به علت آنکه دولت ردیفی برای استخدام به آموزش و پرورش اختصاص نداده است، امکان جذب جدید وجود ندارد.

محمدحسین کفراشی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بکارگیری فرزندان ایثارگران در وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر بیش از 14 هزار فرزند شهید و تعدادی از فرزندان فرهنگیان جانباز در آموزش و پرورش مشغول به کارند.

وی افزود: این افراد عمدتا طی هفت تا هشت سال گذشته بکارگیری شده‌اند، اما در حال حاضر به علت آنکه دولت ردیفی برای استخدام به آموزش و پرورش اختصاص نداده است، امکان جذب جدید وجود ندارد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه آموزش و پرورش این آمادگی را دارد که هر زمان آموزش و پرورش برنامه‌ای برای استخدام داشت، قانون جامع ایثارگران پیرامون استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر را اعمال کند.

کفراشی افزود: هر زمان این مجوز صادر شود سهمیه 30 درصدی استخدام خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران فرهنگی لحاظ می‌شود.

وی درباره تعداد افراد پشت نوبت استخدام در آموزش و پرورش عنوان کرد: تعداد زیادی به ما مراجعه می‌کنند و تقاضای استخدام دارند اما اکنون امکان استخدام نداریم.
---------------------------

اولویت طرح‌های کاربردی در آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی

معاون پژوهشی وزیر علوم با اعلام برنامه‌های این معاونت در راستای سیاست‌های وزیر علوم جدید در خصوص دانشگاه کارآفرین از ارائه امتیاز قابل توجه به طرح‌های کاربردی در آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی خبرداد.

دکتر وحید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایسنا با تاکید بر این که از ابتدای دوره مسوولیت وی در این معاونت بحث اولویت دانشگاه کارآفرین مد نظر بوده است، تصریح کرد: در این راستا سیاست‌ها و اولویت‌های موجود مورد بازنگری قرار گرفت چرا که باید برای دستیابی به دانشگاه نسل سوم و یا کارآفرین برنامه‌ریزی‌هایی در نحوه ارتباطات و همچنین تغییراتی در زیرساخت‌ها و آیین‌نامه‌ها صورت گیرد.

وی، جهت‌دهی طرح‌های پژوهشی به سمت طرح‌های تقاضا محور را از اولویت‌های این معاونت در دستیابی به دانشگاه کارآفرین اعلام کرد و گفت:‌ در این راستا به عنوان نمونه در بحث بازنگری آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی اولویت خاصی به طرح‌های کاربردی ارائه شده است.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم اضافه کرد: در آیین‌نامه ارتقاء اعضای هیات علمی به طرح‌های استادان دانشگاه که با صنعت در ارتباط هستند امتیاز بالاتری ارائه خواهند شد و در واقع اولویت‌های پژوهشی ما بر روی جنبه ارتباط با صنعت در نظر گرفته شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: همچنین در بحث ایجاد دانشگاه‌ کارآفرین قراردادهایی با وزارتخانه‌های مختلف منعقد شده و یا در دست بررسی است تا در این راستا اساتید و دانشجویان بتوانند جهت فرصت مطالعاتی در صنعت حضور یابند و ارتباط صنعت و دانشگاه برقرار شود که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود.

آمار بازدید: 948 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image