ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار رد ادعای عدم پرداخت حق‌التدریس به معلمان در طرح تقلیل ساعت کاری

رد ادعای عدم پرداخت حق‌التدریس به معلمان در طرح تقلیل ساعت کاری

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح تقلیل ساعت کاری معلمان با 20 سال سابقه خدمت در مدارس ابتدایی و نارضایتی اولیا از بدون معلم ماندن دانش آموزان در ساعاتی از هفته گفت: به هیچ وجه کلاس درس نباید بدون معلم بماند و راهکارهایی برای جبران این ساعات پیش بینی و اجرا می‌شود.


محمد دیمه‌ور در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به به نارضایتی اولیا و معلمان از تقلیل ساعت کاری معلمان با 20 سال سابقه خدمت اظهار کرد: تقلیل ساعت حق معلم است و معلمی که بالای 20 سال سابقه خدمت داشته باشد در هفته مشمول چهار ساعت تقلیل ساعت می‌شود.

وی افزود: راهکارهایی برای جبران این ساعات پیش بینی و اجرا می‌شود و آموزش و پرورش منطقه برای جبران این ساعات، از معلم جایگزین استفاده می‌کند، در غیر اینصورت مدیر و معاون مدرسه در کلاس حاضر و این ساعات را جبران می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه به هیچ وجه کلاس درس نباید بدون معلم بماند، گفت: اگر هیچ راهی برای تامین نیرو وجود نداشت، همان معلم در کلاس درسش حاضر شده و به ازای این چهار ساعت حق‌التدریس اضافی دریافت می‌کند.

دیمه‌ور در پاسخ به اینکه برخی از این معلمان عنوان می‌کنند که مایلند در کلاس درس خود حاضر شوند ولی آموزش و پرورش حق‌التدریس به آنها نمی‌پردازد گفت: این اتفاق نمی‌افتد و اگر شکایتی در این خصوص باشد به صورت موردی بررسی و پیگیری می‌کنیم.

آمار بازدید: 397 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image