ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار پذیرش بدون کنکور جزئیات پذیرش بدون آزمون در کارشناسی ناپیوسته غیرانتفاعی‌ها

جزئیات پذیرش بدون آزمون در کارشناسی ناپیوسته غیرانتفاعی‌ها

ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی که بر اساس ضوابط پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم یا کاردانی ) صورت می گیرد، از امروز آغاز می شود.


دکتر حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. ثبت نام از امروز شنبه 17 آبان ماه آغاز می شود و چهارشنبه 21 آبان ماه پایان می پذیرد.

توکلی اظهار داشت: دفترچه راهنمایی انتخاب رشته این پذیرش از امروز شنبه 17 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و کلیه متقاضایان می توانند در این مهلت به سایت سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی است داوطلبان لازم است در محدوده زمانی اعلام شده و پرداخت 144 هزار ريال وجه ثبت نام به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب، کارت اعتباری دارای شماره سریال 12 رقمی را دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: هر داوطلب می تواند حداکثر 25 کد رشته محل را از میان کدرشته های تحصیلی اعلام شده انتخاب و به ترتیب اولویت در فرم مربوطه درج کند.

آمار بازدید: 764 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image