ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی افتتاح خوابگاه 500 نفری دانشگاه علوم پزشکی همدان در بهمن ماه سالجاری (12 مهر 91)

افتتاح خوابگاه 500 نفری دانشگاه علوم پزشکی همدان در بهمن ماه سالجاری (12 مهر 91)

ریيس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح خوابگاه دخترانه 500 نفري دانشگاه تا پايان بهمن ماه سال جاري خبر داد.



به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، دكتر رضا صفي‌آريان در جشن دانشجويان جديد الورود دانشگاه علوم پزشكي همدان، اظهار کرد: تحصيل در علوم پزشكي انسان را در حوزه خداشناسي وارد مي‌كند چراكه هر رشته از اين علوم به جزئيات خلقت انسان اشاره دارد و با نگاه دقيق‌تر به مسائل، در نهايت به عظمت خداوند پي مي‌بريم.


وي با بيان اينكه قلب هر انسان در طول زندگي به طور متوسط 12 ميليارد مرتبه ضربان دارد، افزود: امام حسين(ع) نيز در دعاي عرفه بررسي وجود خاكي انسان را به عنوان واسطه‌اي براي شناخت خدا بيان مي كند.


دکتر صفی­آریان خطاب به دانشجويان جديد الورود تصريح كرد: انساني كه با نگاه و طينت پاك وارد علوم پزشكي شود كنترل در اعمال و رفتارش ديده مي‌شود و هدفمند به زندگي خود ادامه مي‌دهد.


وي به هدايت انسان‌ها توسط 124 هزار پيغمبر اشاره و بر توصيه پيامبر بزرگ اسلام مبني بر پناه بردن به قرآن و عترت صحه گذاشت.


دكتر صفي‌آريان با اشاره به ورود دانشجويان اهل تسنن به دانشگاه علوم پزشكي همدان، گفت: طبق سخنان مقام معظم رهبري قرآن، عترت و سنت از ابزارهاي هدايت انسان‌ها به سوي كمال تلقي مي‌شود.


وي به رعايت قوانين در مجموعه دانشگاه و خواندن دروس به بهترين وجه ممكن تأكيد كرد و خواسته نظام، جامعه و خانواده‌ها را از دانشجويان كسب علم به بهترين شكل دانست.


ریيس دانشگاه علوم پزشكي همدان عنوان کرد: امروز در بسياري از رشته‌ها نسبت به اوايل انقلاب سرآمد هستيم و دشمن جرأت تهديد جمهوري اسلامي ايران را ندارد، دراين راستا تحقق بيش از پيش اين مهم در گرو عالم شدن همه اقشار جامعه در همه حوزه‌ها است.


وي دانشگاه علوم پزشكي همدان را از سالم‌ترين دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور دانست و افزود: استان همدان با تقديم هشت هزار شهيد در جبهه‌هاي دفاع از حق عليه باطل لقب دارالمؤمنين و دارالمجاهدين را به خود اختصاص داده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشکی همدان، خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان، افتتاح خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی همدان، دانشگاه‌هاي علوم پزشكي

آمار بازدید: 592 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image