ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه‎اندازی رشته‎های پزشکی در دانشگاه آزاد خرم‎آباد

راه‎اندازی رشته‎های پزشکی در دانشگاه آزاد خرم‎آباد

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان گفت: دورنمای ما راه‎اندازی رشته‎های پزشکی در واحد خرم‎آباد است.


بهروز دوستی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: دانشگاه‎های آزاد لرستان از لحاظ کمی و کیفی وضعیت بسیار خوبی داشته و سعی ما بر جذب هیئت علمی قوی و امکانات آزمایشگاهی و... برای رشد سریع این واحدها و مراکز آموزشی است.

وی بیان کرد: ما خود را مکلف می‎دانیم که به یک نتیجه درخور و شایسته برای جهش‎های علمی در دانشگاه‎های آزاد لرستان برسیم.

دوستی با اشاره به رشته‎های پزشکی تصویب شده در دانشگاه‎های آزاد لرستان، اظهار کرد: دانشگاه واحد بروجرد در این حوزه پیشتاز بوده و در سطح کشور فعالیت‎های خوبی انجام داده است که این موفقیت تا حد زیادی مدیون مدیریت آقای سیف است.

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان اضافه کرد: رشته دندان‎پزشکی واحد بروجرد از سال گذشته دانشجو پذیرش کرده و تجهیزات پزشکی آن در سطح کشور بی‎نظیر است که رسانه‎های استان باید این موفقیت را به خوبی منعکس کنند.

وی اظهار کرد: همچنین رشته داروسازی واحد بروجرد به تصویب رسیده و به زودی راه‎اندازی و دایر خواهد شد.

دوستی با بیان اینکه رشته‎های پیراپزشکی در دانشگاه آزاد بروجرد سابقه موفقی داشته‎اند، افزود: با این وجود متأسفانه در مرکز استان خلأهایی در حوزه رشته‎های پزشکی و پیراپزشکی احساس می‎شود که دورنمای اقدامات ما راه‎اندازی این رشته‎ها در آینده‎ای نزدیک است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یک شبه نمی‎توان رشته‎های پزشکی و پیراپزشکی را در واحد خرم‎آباد راه‎ا‎ندازی کرد، تصریح کرد: البته رشته پرستاری و فوریت پزشکی بهمن ماه سال جاری در این واحد راه‎اندازی خواهد شد و شرایط خوبی از لحاظ جذب هیئت علمی، تجهیز کتابخانه، آزمایشگاه‎ها و... برای جذب دانشجو در این رشته‎ها صورت گرفته است.

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان یادآور شد: برای جذب دانشجو در رشته‎های پرستاری و فوریت‎های پزشکی با سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‎ علوم پزشکی توافقاتی جهت در اختیار گذاشتن نیروی انسانی، بیمارستان‎ها و... صورت گرفته است.

وی با تأکید بر توسعه رشته‎های پزشکی در لرستان، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که عقب‎ماندگی‎های گذشته را در این حوزه جبران کنیم تا در کنار راه‎اندازی چنین رشته‎هایی، استان نیز پیشرفت کند.

دوستی گفت: در حال حاضر رشته پرستاری دانشگاه آزاد دورود راه‎اندازی شده و دانشجویان این رشته با مشکل خاصی از نظر فضای آموزشی و امکانات آزمایشگاهی و... مواجه نیستند.

آمار بازدید: 403 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image