ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آخرین اخبار ثبت‌نام در آزمون وکالت و اعلام نتایج اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن

آخرین اخبار ثبت‌نام در آزمون وکالت و اعلام نتایج اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن

ثبت‌نام در آزمون وکالت 93 از امروز آغاز شد

ثبت‌نام در آزمون وکالت 93 از امروز (دوشنبه) 14 مهرماه آغاز شد.
به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متقاضیان آزمون وکالت از امروز تا روز چهارشنبه 23 مهرماه مهلت دارند تا از طریق اینترنت و سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
متقاضیان باید برای واریز هزینه ثبت‌نام از طریق کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال است، طبق دستورالعمل اعلام شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و در زمان اعلام شده نسبت به پرداخت هزینه ثبت‌نام اقدام کنند.
توزیع کارت شرکت در آزمون به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد کردن کد رهگیری و شماره پرونده خود به سیستم کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
زمان آغاز توزیع اینترنتی کارت و نحوه آن و زمان و مکان رفع نقص یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران www.scoda.ir و روزنامه اطلاعات به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
آزمون وکالت در مرکز کانونی که متقاضی در تقاضانامه ثبت نام انتخاب کرده است برگزار می شود و نشانی محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج خواهد شد.
بر اساس این گزارش، تاریخ آزمون وکالت 93 روز جمعه هفتم آذرماه سال جاری است.






اعلام نتایج اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن به تعویق افتاد
به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، مرحله نخست نهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور 7 هزار و 364 نفر برگزار شد که از این تعداد 3 هزار و 351 نفر به مرحله دوم این آزمون‌ها که در 11 مردادماه برگزار شد، راه یافتند.
آزمون مرحله دوم در دو مرحله شفاهی و کتبی بود که به دلیل تعداد بالای راه‌یافتگان به این مرحله، آزمون شفاهی آن یک ماه به طول انجامید به طوری که مرحله دوم آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در 11 شهریورماه پایان یافت.
نتایج این مرحله از آزمون‌ها قرار بود در نیمه اول مهرماه اعلام شود اما به دلایلی اعلام نتایج این مرحله به تعویق افتاد.
نتایج مرحله دوم آزمون اعطای مدرک به حافظان 31 مهرماه اعلام می‌شود
بر همین اساس، «مسعود وادی‌پور» مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به دلایل عدم اعلام نتایج دومین مرحله آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در نیمه اول مهرماه، اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌ها قرار بود نتایج این مرحله تا نیمه اول مهرماه اعلام شود اما متأسفانه به دلیل عدم هماهنگی برخی استان‌ها در ارسال فایل‌های صوتی تلاوت و داوری نشدن آنها نتایج این مرحله در نیمه اول مهرماه اعلام نخواهد شد.
وی به زمان اعلام نتایج مرحله دوم آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اشاره کرد و گفت: تاکنون 1200 نفر از شرکت‌کنندگان در مرحله دوم این آزمون‌ها در بخش حسن حفظ موفق به راه یافتن به مرحله سوم شده‌اند که برای اعلام نتایج نهایی باید تلاوت آنها در بخش صوت و لحن، تجوید و همچنین وقف و ابتدا نیز مورد ارزیابی قرار گیرد تا نتایج نهایی حاصل شود.
وادی‌پور در رابطه با زمان اعلام نتایج نهایی مرحله دوم این آزمون‌ها، خاطر نشان کرد: نتایج این مرحله روز چهارشنبه 31 مهرماه از طریق سایت تلاوت اعلام می‌شود.
به گزارش فارس، آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در چهار مرحله و به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود که امسال نهمین دوره این آزمون‌ها در حال برگزاری است.

آمار بازدید: 320 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image