ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد میانه روی و اعتدال گرایی راهکار درخشش مراکز علمی

میانه روی و اعتدال گرایی راهکار درخشش مراکز علمی

نماینده تام الاختیار دانشگاه‌های آزاد استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گفت: میانه روی و اعتدال گرایی در امور راهکار درخشش مراکز علمی و فرهنگی در سطح بین المللی است.


به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کهگیلویه وبویراحمد، حجت الاسلام عبدالرضا جمال زاده درآیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد گچساران افزود: تعامل با روحانیون و به ویژه ائمه جمعه به عنوان نمایندگان ولایت فقیه در شهرستان ها، دولتمردان و نخبگان علمی می‌تواند نقش اثرگذاری در تضمین موفقیت‌های مراکز علمی و فرهنگی کشور داشته باشد.

وی اظهار کرد: تعامل و اعتدال گرایی به عنوان کلیدهای مدیریت‌های هنرمندانه و موفق اولویت برنامه های دانشگاه آزاد است.

نماینده تام الاختیار دانشگاه‌های آزاد استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گفت: میانه روی و اعتدال گرایی در امور از دیگر راهکارهای درخشش مراکز علمی و فرهنگی در سطح بین المللی است.

جمال زاده عنوان کرد: سه میلیون و 500 هزار نفردر دانشگاه آزاد و یک میلیون و 700 هزاردانشجودر دیگردانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند. این در حالیست که در سال‌های گذشته به دلیل کاهش هرم جمعیتی کشور و توسعه دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد کاهش یافته است.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد گچساران توسعه تحصیلات تکمیلی در این واحد آموزشی را از اولویت‌های کاری عنوان کرد و گفت: کسانی که به بهانه‌های مختلف سعی در جلوگیری از توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد داشته اند، آگاهانه یا ناآگاهانه به دانشگاه‌های کشورهای بیگانه و پدیده فرار مغزها کمک کرده‌اند.

وی گفت: این دانشگاه قابلیت توسعه تحصیلات تکمیلی در 11 گرایش رشته شیمی به دلیل حضور 9 استادیار را نیز دارد.

آمار بازدید: 257 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image