ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی لزوم توجه جامعه پزشكي به مناطق محروم/ دانشگاه‌هاي علوم پزشكي پزشكان ماهر تربيت كنند

لزوم توجه جامعه پزشكي به مناطق محروم/ دانشگاه‌هاي علوم پزشكي پزشكان ماهر تربيت كنند

يزد - خبرگزاري مهر: وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بر توجه جدي و ويژه جامعه پزشكي كشور به مناطق محروم تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قاضي زاده هاشمي، پيش از ظهر شنبه در مراسم تجليل از دانشجويان نمونه دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي و پرديس بين‌ الملل اين دانشگاه اظهار داشت: دانشجويان رشته هاي مختلف علوم پزشكي در طول مدت تحصيل خود علاوه بر كسب علم، تلاش كنند به مهارتهاي بالا دست پيدا كنند.

وي تصريح كرد: دوره هاي پزشكي بايد با كسب مهارت طي شود و وقت دانشجويان تنها نبايد صرف تحصيل شود بلكه بايد در كنار تحصيل، به مهارتهاي عملي نيز دست پيدا كنند تا بعد از فارغ التحصيلي به عنوان پزشكي كاربلد، به درد مردم رسيدگي كنند.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بيان كرد: سياستگذاري وزارت بهداشت در حوزه آموزش پزشكي بر اين مبناست و دانشگاه هاي علوم پزشكي در سراسر كشور بايد اين مهم را مدنظر قرار دهند.

سعادت كشور در گرو علم و پژوهش است

قاضي ‌زاده هاشمي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تبريك به دانشجويان جديدالورود به پرديس بين الملل دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد و دانشجويان ممتاز و برتر اين دانشگاه، اين ورود را يك جهش علمي براي هر يك از دانشجويان دانست و اظهار داشت: هيچ ملت و كشوري مگر از راه علم و پژوهش به سعادت دست نخواهد يافت.

وي عنوان كرد: كشورهاي پيشرفته جهان آنهايي هستند كه در راه علم و پژوهش تلاش مي كنند و براي رسيدن به آمال خود از هيچ كوششي فروگذار نمي ‌كنند.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تاكيد كرد: آرزوي ما اين است كه سياستمداران و دولتمردان در حوزه پزشكي و توليد علم و برنامه ‌هاي پژوهشي با درايت عمل كنند.

وي خطاب به دانشجويان تصريح كرد: به رغم دوري از خانواده ‌هاي خود، خوشحال باشيد كه به يزد آمده ‌ايد و يكي از مهمترين دوران زندگي شما در يزد رقم مي ‌خورد.

قاضي ‌زاده هاشمي در بخش ديگري از سخنان خود عنوان كرد: اگر امروز در ايران به رغم اين همه توسعه، مشكلات عديده ‌اي وجود دارد، از بي‌ مرامي‌ ها و بي ‌اخلاقي ‌هاست و اميدواريم جامعه از اين مسئله مصون باشد.

مناطق محروم نيازمند نگاه ويژه جامعه پزشكي كشور هستند

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اينكه پزشك متعهد براي كشور سرمايه است، عنوان كرد: بايد به مناطق محروم توجه داشته باشيد و بدانيد كساني هستند كه در سختي و تنگنا زندگي مي‌ كنند و ما بايد در اين رشته و كار خود، نوع‌ دوستي و كمك به هم‌ نوع را در اولويت قرار دهيم.

قاضي زاده هاشمي تصريح كرد: مناطق محروم و كم برخوردار كشور نيازمند توجه جدي و ويژه جامعه پزشكي كشور به اين نقاط و مردم آن هستند.

وزير بهداشت در اين مراسم از دانشجويان برتر و نمونه رشته ‌هاي مختلف پزشكي در دانشگاه علوم پزشكي يزد تجليل كرد.

وزير بهداشت قبل از ورود به پرديس بين‌الملل دانشگاه علوم پزشكي يزد، از بيمارستان صحرايي كه به مناسبت هفته دفاع مقدس در مقابل پرديس برپا شده است، بازديد كرد.

بسيج جامعه پزشكي استان يزد 400 عضو پزشك دارد و سالانه 30 اعزام به داخل استان و بيش از شش اعزام به خارج از استان انجام مي شود.

آمار بازدید: 253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image