ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نسل دانشگاهی امروز باید قدردان گذشته باشد

نسل دانشگاهی امروز باید قدردان گذشته باشد

رئیس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی گفت: نسل دانشگاهی امروز ما باید بیش از پیش قدردان گذشته باشد.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ترابی که صبح امروز در همایش معنوی میثاق مهر در حرم مطهر رضوی حضور یافته بود، در ادامه اظهار کرد: برگزاری این همایش در واقع حرکتی نمادین برای حضور همه دانشجویان در پایتخت معنوی کشور است و می‌تواند گامی در جهت پیوند علم با معنویت و اخلاق باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم این پیام به نسل دانشگاهی کشور ما منتقل شود و سالی پربار در عرصه علم‌آموزی پیش رو داشته باشیم.

ترابی با اشاره به جایگاه علمی ائمه اطهار(ع) تصریح کرد: ائمه(ع) ما بعدی ملکوتی دارند اما باید توجه داشت، جایگاه علمی آن‌ها نیز بی‌نظیر است که این، می‌تواند الگویی برای دانشجویان باشد.

رئیس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دانشجو باید شخصیتی جوینده داشته باشد و حقیقت علم را از بزرگان بخواهد.

وی ابراز امیدواری کرد، نسل امروز دانشگاهی بیش از پیش قدردان پیام‌ها و نکته‌های بزرگان در خصوص علم‌اندوزی باشد.

ترابی با بیان اینکه خوشبختانه هر روز گام‌هایی بزرگ در عرصه علم و فناوری در کشور برداشته می‌شود گفت: امروز دولت‌مردان ما با عزمی بلند و حرکتی متعادل، در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام برمی‌دارند.

رئیس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی افزود: هر دولتی در کشور ما بهتر از دولت قبل در این عرصه وارد عمل شده و گام‌های بزرگی برداشته است.

به گزارش ایسنا، در انتهای این برنامه سوگندنامه دانشجویان دانشگاه‌های مشهد ورودی سال 1393 قرائت شد؛ در بخشی از سوگندنامه بر لزوم تلاش،‌ تحصیل و تهذیب نفس تاکید شده بود.

همچنین دانشجویان با قرائت این میثاق‌نامه، خود را ملزم به علم‌اندوزی و التزام به رعایت قانون اساسی و نظام اسلامی دانستند و ابراز امیدواری کردند در راه رشد فکری و معنوی موفق شوند.

آمار بازدید: 203 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image