ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رییس جهاددانشگاهی:مراجع عظام خیرین را به حمایت از طرح‌های پژوهشی ترغیب کنند

رییس جهاددانشگاهی:مراجع عظام خیرین را به حمایت از طرح‌های پژوهشی ترغیب کنند

رئیس جهاد دانشگاهی در دیدار با آیت الله علوی گرگانی از معظم له خواست تا خیرین را به حمایت از فعالیتهای پژوهشی ترغیب و تشویق کنند.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، حمیدرضا طیبی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی، افزود: جهاد دانشگاهی در سال 59 با هدف تلاش در حوزه‌های فرهنگی، علمی و فناوری و آموزشی فعالیت خود را آغاز کرد و کار اصلی این نهاد، زمینه‌سازی برای توان‌افزایی کشور در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: این نهاد در عرصه دانشگاه نیز تلاش کرده تا ارزش‌های دینی و روحیه خودباوری را در نسل دانشگاهیان زنده کند که به این منظور و ساختارسازی در عرصه فرهنگی و رسانه‌ای، اولین خبرگزاری غیردولتی (ایسنا) را راه‌اندازی کرد.

طیبی عنوان کرد: همچنین برای توسعه فعالیت‌های قرآنی، سازمان فعالیت‌های قرانی دانشگاهیان کشور و اولین خبرگزاری تخصصی قرآنی را در جهان اسلام پایه‌گذاری کرد.

وی اظهار کرد: عرصه دیگر فعالیت‌های جهاد در زمینه رشد پژوهش‌های فناورانه بوده است که از جمله می‌توان به درمان ناباروری و سلول‌های بنیادی اشاره کرد.

رییس جهاد دانشگاهی همچنین گفت: تولید سیستم‌های دانش‌بنیان مانند طراحی و ساخت دکل‌های حفاری و .... از دیگر این فعالیت‌ها است که تلاش کرده‌ایم تا توان کشور را در این زمینه‌ها اثبات کنیم.

طیبی عنوان کرد: تجربه بسیار خوبی در تولید علم و تجاری‌سازی علمی در جهاد وجود دارد که این مهم به بدنه جامعه از طریق برگزاری دوره‌های تخصصی تزریق شده است چرا که اصل در جهاد توسعه دانش براساس عقاید اسلامی و ارایه آن به دنیاست.

وی افزود: در استان قم به لحاظ ظرفیت‌هایی که وجود داشت فعالیت‌های خوبی در عرصه درمان ناباروری و طرح‌هایی دراستفاده بهینه از منابع آبی جهت رفع مشکلات کم آبی، تغییر الگوی کشت و فعالیت‌های تخصصی در زمینه گیاهان دارویی در حال انجام است.

آمار بازدید: 228 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image