ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار 5 خدمت آموزش و پرورش به بازنشستگان

5 خدمت آموزش و پرورش به بازنشستگان

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: 65 درصد بازنشستگان کشور مربوط به آموزش و پرورش است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، احمد صافی در جمع خبرنگاران، افزود: در حال حاضر 730 هزار بازنشسته آموزش و پرورش در کشور داریم و امسال نیز 25 هزار نفر دیگر بازنشسته خواهند شد. 65 درصد بازنشستگان کشور مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اضافه کرد: براساس این سند نیروی انسانی در آموزش و پرورش ساماندهی شدند، محتوای کتاب‎ها نیز به تدریج تغییر خواهد کرد چرا که تغییر مسائل آموزش و پرورش در پایه‎های مختلف به تدریج انجام خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: بناست امسال روی تغییر محتوای کتاب‎های پایه چهارم و هشتم کار شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: لازم نیست هر ساله کتاب‎ها تغییر یابند بلکه باید متناسب با شرایط محیطی و رشد علمی بچه‎ها این تغییرات صورت گیرد.

صافی ادامه داد: در سند تحول بنیادین بندی آمده که در آن اشاره شده در آموزش و پرورش استفاده از دانش و تجربه پیشکسوتان ضروری است و در اتاق فکری که در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده اکثر اعضای عضو پیشکسوتان هستند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: براساس سند تحول بنیادین 5 خدمت به بازنشسته‎ها می‎دهیم که شامل آموزش دادن به آنها، تکریم بازنشستگان، تجلیل از پیشکسوتان تعلیم و تربیت، ایرانگردی آنها و توجه جدی به بیمه تکمیلی این قشر است.

آمار بازدید: 255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image