ارتباط مستقیم با 30685 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه عضو کمیسیون آموزش: استیضاح وزیر علوم در کار دانشگاه‌ها وقفه‌ ایجاد کرد

عضو کمیسیون آموزش: استیضاح وزیر علوم در کار دانشگاه‌ها وقفه‌ ایجاد کرد

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت علوم از یک سال گذشته وضعیت رو به رشدی داشته، گفت که استیضاح وزیر علوم وقفه‌ای در وضعیت دانشگاه‌ها به وجود آورد.


محمود نگهبان سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در یک سال گذشته دانشگاه‌ها وضعیت رو به رشدی داشتند و اساتید و دانشجویان انگیزه خوبی پیدا کردند اما با استیضاح آقای فرجی‌دانا وقفه کوچکی در این روند ایجاد شد گرچه با حضور آقای نجفی وضعیت رو به بهبود است و قطعا بهتر از این خواهد شد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر در شروع سال تحصیلی دانشگاه‌ها وزیر علوم در راس این وزارتخانه قرار داشت قطعا برای دانشجویان و اساتید بهتر و موثرتر بود، اما به هر حال سرپرست وزارت علوم هم تا حدود زیادی همان اختیارات وزیر را در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای اساتید، دانشجویان و وضعیت دانشگاه‌ها دارد و چون دارای اختیار است عملا مشکلی در شروع سال و روند کار پیش نخواهد آمد.

وی با اشاره به سابقه نجفی سرپرست وزارت علوم در آموزش و پرورش، اظهار کرد: آقای نجفی از نخبگان و برجستگان علمی کشور بوده و نسبت به وضعیت علمی کشور، دانشگاه‌ها و اساتید اشراف دارد و قطعا می‌تواند برنامه منسجم و خوبی برای شروع سال تحصیلی جدید داشته باشد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلساتی با سرپرست وزارت علوم، گفت: کلیات برنامه ایشان برای سال تحصیلی جدید برنامه منسجمی است که از نظرات اساتید نیز در آن استفاده شده است و علیرغم مشکلات و خلاءهایی که در وزارت علوم است این برنامه مثبت و رو به رشد به نظر می‌رسد.

آمار بازدید: 275 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image