ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی برنامه ویژه وزارت بهداشت برای فعال تر کردن کانون های دانشجویی قرآن و عترت

برنامه ویژه وزارت بهداشت برای فعال تر کردن کانون های دانشجویی قرآن و عترت

سرپرست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت باتاکید بر لزوم توجه به فعالیت های کانون های دانشجویی گفت: در سال تحصیلی جدید برنامه ویژه ای برای فعالتر کردن کانون های قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی داریم که به زودی ابلاغ خواهد شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، حسین همتی همچنین بااشاره به معرفی دانشگاه‌های برتر نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور، اظهار داشت: پس از جمع بندی نهایی رتبه های کسب شده در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیشترین امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، یزد، مشهد و زنجان به ترتیب رتبه های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: دانشگاه های علوم پزشکی قم و زاهدان رتبه های بعدی را کسب کردند و دانشگاههای قزوین، مازندران و اصفهان با کسب امتیاز مشترک رتبه هشتم را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به این که دانشگاه های علوم پزشکی شاهد و شهرکرد هم رتبه های نهم و دهم را به خود اختصاص دادند، گفت: البته بعضی از دانشگاه ها متناسب با جمعیت اساتید، دانشجویان و کارمندان فعالیت بسیار مطلوبی داشتند که جا دارد از آنها تقدیر گردد هرچند در جمع دانشگاه های برتر قرار نگرفته اند.

همتی در ادامه خاطر نشان کرد: البته بعضی از دانشگاه های تیپ یک که جمعیت دانشجویی و کارمندی و اساتید زیادی هم دارند، متاسفانه هیچ امتیازی کسب نکردند و این نشان دهنده عدم تمرکز این دانشگاه ها در شناسایی درست فعالین قرآنی دانشگاه است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 248 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image