ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شرط انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاههای علوم پزشکی (11 مهر 91)

شرط انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاههای علوم پزشکی (11 مهر 91)

مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران درباره نحوه انتقال دانشجویان ایثارگر گفت: 5 درصد ظرفیت انتقال دانشگاه ها به این گروه از دانشجویان اختصاص می یابد اما دانشجو باید شرایط انتقال را داشته باشد.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر اکبر حسینی نژاد افزود: اگر دانشجویی بخواهد از دانشگاه تیپ 3 به دانشگاه تیپ یک منتقل شود باید دو ترم مهمان شود تا اگر نمره قابل قبولی آورد با انتقال کلی او موافقت شود.

حسینی نژاد اظهار داشت: رقم دقیقی از تعداد دانشجویان ایثارگر، رزمنده، جانباز و خانواده های شاهد و ایثارگر در دست نیست ولی حدود 12 هزار دانشجوی ایثارگر در دانشگاه های علوم پزشکی تحصیل می کنند.

وی گفت: این دانشجویان به چند طریق وارد دانشگاه های پزشکی می شوند. تعدادی نمرات بالایی دارند، تعداد کمی هم هستند که به کمک احتیاج دارند و یک آیین نامه آموزشی اختصاصی برای آنها به تصویب وزارت بهداشت، وزارت علوم و بنیاد شهید رسیده است و هم اکنون ستاد شاهد در وزارت بهداشت مشکلات این گروه از دانشجویان را جمع آوری و رفع می کند.

کلمات کلیدی: دانشگاههای علوم پزشکی، علوم پزشکی، شرط انتقال دانشجویان شاهد، شرط انتقال دانشجویان ایثارگر، دانشجویان شاهد و ایثارگر

آمار بازدید: 547 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image