ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی احداث آکادمی علم و فن‌آوری در الجزایر

احداث آکادمی علم و فن‌آوری در الجزایر

وزارت آموزش الجزایر قصد دارد با همکاری چین، یک آکادمی علم و فن‌آوری تاسیس کند.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وزارت آموزش الجزایر با هدف افزایش نقش متخصصان در پیشبرد یک اقتصاد علمی و دانش بنیان قصد دارد با همکاری چین یک آکادمی ملی و فن‌آوری تاسیس کند. احداث این آکادمی علوم به عنوان یکی از توافق‌های چهارم سپتامبر چین – الجزایر با موضوع علم، فن‌آوری و آموزش عالی است.

در این گزارش یکی از مهمترین عوامل مشکل‌آفرین برای رشد تجارت در الجزایر، ناکافی بودن نیروهای کاری تحصیلکرده و فقدان ظرفیت کافی برای خلاقیت عنوان شده است. این مسئله، الجزایر را در بین 144 کشور جهان از حیث داشتن تعداد کافی دانشمند و مهندس در رتبه 61 قرار داده است. این کشور همچنین در زمینه ثبت نام در مقطع کارشناسی در رتبه 78، در مقطع آموزش عالی و آموزش در رتبه 98، در زمینه ریاضیات و آموزش علوم در رتبه 113، از نظر کیفیت نظام آموزشی در رتبه 114، در زمینه آمادگی فنی در رتبه 129 و نیز در عرصه همکاری‌های دانشگاه و صنایع در رتبه 137 قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلدنیوز، این آکادمی به عنوان یک اتاق فکر، تخصص‌های مختلف بین‌رشته‌ای را گردهم آورده و به تصمیم‌گیرندگان و سیاستگذاران در رابطه با مواجه با چالش‌های حاضر در الجزایر کمک می‌کند.

آمار بازدید: 402 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image