ارتباط مستقیم با 30726 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه واگذاری پروژه های عمرانی دانشگاهها به بخش خصوصی

واگذاری پروژه های عمرانی دانشگاهها به بخش خصوصی

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: واگذاری ساختمان ها و پروژه های عمرانی به بخش خصوصی از اقداماتی است که می تواند برای کمک به حل مشکلات دانشگاه ها راهگشا باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدحسین امید با اشاره به تدوین برنامه راهبردی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور گفت: در این راستا اخیرا از سوی وزارت علوم برنامه راهبردی پیشنهادی به تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ارسال شده که امیدواریم تا پایان سال آینده برنامه راهبردی همه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تدوین و عملیاتی شود.

وی در ادامه تاسیس بنیاد خیرین در دانشگاه ها را از دیگر برنامه های این وزارتخانه برای دانشگاه ها بیان کرد و افزود: بر این اساس همه دانشگاه ها با راه اندازی بنیاد خیرین می توانند از ظرفیت های آنان برای اتمام پروژه های خویش کمک بگیرند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم واگذاری ساختمان ها و پروژه های عمرانی به بخش خصوصی را از دیگر اقدامات، برای کمک به حل مشکلات دانشگاه ها بیان کرد و گفت: همچنین دانشگاه ها می توانند با گرفتن وام از بانک ها به اتمام پروژه های در دست اجرا کمک كنند که این امر در صورتی مقرون به صرفه خواهد بود که آن طرح برای آنها ارزش افزوده ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بودجه دانشگاه ها خوشایند نبوده و براساس این واقعیت، باید برنامه های کلان و عمرانی دانشگاه ها برنامه ریزی و عملیاتی شود.

آمار بازدید: 203 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image