ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری انتخاب محل‌های جدید دکتری آزاد تا یکشنبه ادامه دارد

انتخاب محل‌های جدید دکتری آزاد تا یکشنبه ادامه دارد

دکتر علوی فاضل اعلام کرد: امکان انتخاب محل‌های جدید برای داوطلبان مرحله دکتری تا یکشنبه 23 شهریور ماه ادامه دارد و آن‌ها می‌توانند 20 محل دانشگاهی را انتخاب و در سایت ثبت نام کنند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روابط عموی دانشگاه آزاد، علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص این که چه کسانی واجد شرایط انتخاب محل‌های جدید هستند، گفت: کلیۀ داوطلبانی که در جلسه مصاحبه حضور داشتند می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

معاون سنجش و پذیرش در مورد شرایط شرکت داوطلبان بدون آزمون گفت: برای کلیه داوطلبان بدون آزمون که در جلسه مصاحبه حاضر بوده‌اند و حائز شرایط این دوره هستند، امکان انتخاب رشته در این مرحله وجود دارد. همچنین نحوه ارزشیابی کلیه داوطلبان با آزمون براساس نمره کل بعد از مصاحبه و برای داوطلبان دوره بدون آزمون مجموع امتیازات حاصل از معدل پایان نامه و مصاحبه علمی درنظر گرفته می شود.

وی در مورد اعضای هیات علمی گفت: کلیه اعضای هیات علمی‌ای که حائز شرایط هستند و در دور دوم کارنامه آنها در سیستم وجود دارد، می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

معاون سنجش و پذیرش گفت: امکان انتخاب محل های جدید تا پایان روز یکشنبه 23 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و نتایج در روز چهارشنبه 26 شهریور ماه 93 اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 265 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image