ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تعیین ۱۳ دانشگاه پیام نور به عنوان قطب‎ آموزش الکترونیکی در کشور

تعیین ۱۳ دانشگاه پیام نور به عنوان قطب‎ آموزش الکترونیکی در کشور

مدیرکل آموزش‌های آزاد دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: در دانشگاه پیام‌نور بیش از ۷۰۰۰ دانشجو به صورت مجازی تحصیل می‌‎کنند.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، نصیرزاده در کارگاه روش‎های تدریس الکترونیکی و تولید محتوا در محل دانشگاه پیام‌نور استان بیان کرد: توسعه آموزش‎های مجازی یکی از اهداف دانشگاه پیام‌نور محسوب می‌‎شود.

وی با بیان اینکه در دانشگاه پیام‌نور بیش از ۷۰۰۰ دانشجو به صورت مجازی تحصیل می‌‎کنند، ادامه داد: راه‌اندازی رشته‎های مجازی در هر دانشگاه منوط به فارغ‌التحصیلی یک دوره دانشجو در رشته مورد نظر و موارد دیگری است که بر اساس آیین‌نامه ظرفیت راه‌اندازی ۱۰ رشته مجازی دیگر در دانشگاه پیام‌نور وجود دارد.

مدیرکل آموزش‎های آزاد دانشگاه پیام‌نور کشور با بیان اینکه طرح تحصیل ۳۰ درصد از دانشجویان مجازی دانشگاه پیام‌نور به صورت تحصیل پژوهش‎محور تصویب شده، اظهار کرد: شیوه‎نامه تحلیل محتوای الکترونیکی تدوین و جهت بهره‌گیری از نظرات به واحدهای مختلف ارائه شده که پس از گردآوری نظرات جهت تصویب به شورای دانشگاه ارائه می‌‎شود.

نصیرزاده اضافه کرد: در حال حاضر ۱۳ دانشگاه پیام‌نور به‎عنوان قطب‎های آموزش الکترونیکی و هشت دانشگاه به عنوان هشت مرکز حامی آموزش‎های الکترونیکی تعیین شده‎اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌هایی که به عنوان قطب آموزش‎های الکترونیکی در دانشگاه پیام نور تعیین شده‎ا‎‎ند، از یک ردیف بودجه‎ای خاص بهره‎مند می‌‎شوند، به شرایط مورد نیاز برای تعیین دانشگاه‌های پیام‌نور به عنوان قطب الکترونیکی اشاره کرد و افزود: تعداد اعضای هیات علمی در رشته و گرایش مورد نظر، فراهم بودن بستر اجرا، حضور فرد متخصص IT به صورت تمام وقت در استان، حضور فرد آشنا به IT و آموزش‌های الکترونیکی در مراکز مجری استانی و سهولت دسترسی از استان‌های دیگر به استان‌های قطب از جمله این شرایط است.

وی در ادامه گفت: پیگیر راه‌اندازی شبکه آموزش تلویزیونی از طریق سیستم ‌IP TV یا IP MEDIA هستیم که پروپزال آن نوشته شده و امیدواریم که محقق شود.

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image