ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش امکان ثبت نام نخبگان در 3 دانشگاه مجازی علوم اسلامی (10 مهر 91)

امکان ثبت نام نخبگان در 3 دانشگاه مجازی علوم اسلامی (10 مهر 91)

معاون پژوهش و برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان از حضور 3 دانشگاه مجازی علوم و معارف اسلامی در همایش ملی نخبگان خبر داد و گفت: نخبگان می توانند برای کسب معارف اسلامی در دوره های این دانشگاه ها ثبت نام کنند.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر آریا الستی پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با اشاره به جزئیات برگزاری ششمین همایش ملی نخبگان جوان، افزود: دراین دوره از همایش با اعلام فراخوان مقالات، 112 مقاله عرضه شد که از این تعداد 36 مقاله برای ارائه در نشست های تخصصی و 21 مقاله برای ارائه پوستر انتخاب شدند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان، جذب و هدایت نخبگان و آسیب شناسی برنامه های موجود در حوزه های شناخت و توانمندسازی اجتماع نخبگان را از موضوعات این همایش نام برد و اظهار داشت: شیوه های تکریم، الگوساز و پاسداشت نخبگان، سیاستگذاری و مدیریت امور نخبگان، راهکارهای افزایش اثرگذاری نخبگان در سطوح و حوزه های مختلف، نخبگان و ظرفیت های بومی و استانی و نخبگان و تولید ملی و کار و سرمایه ملی از دیگر موضوعات مطرح شده در همایش ملی نخبگان جوان است.

وی از حضور 3 دانشگاه مجازی در حوزه علوم و معارف اسلامی در این همایش خبر داد و یادآور شد: در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر تعمیق مبانی فکری و بصیرت افزایی صاحبان استعدادهای برتر و با توجه به علاقه مندی نخبگان به کسب علوم و معارف اسلامی در این همایش 3 دانشگاه مجازی المصطفی، امام خمینی و قرآن و حدیث حضور خواهند داشت.

الستی ادامه داد: نخبگان ضمن بازدید از فعالیت های این دانشگاه می توانند در دوره های این دانشگاه های مجازی ثبت نام کنند.

وی برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای تحقیقاتی نخبگان در دوره سربازی را از دیگر برنامه های این همایش نام برد و اضافه کرد: با همت بنیاد ملی نیروهای مسلح نمایشگاهی از پروژه های نخبگان در دوره سربازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر اینکه این همایش با حضور رئیس جمهور در روز 11 مهرماه آغاز به کار می کند، خاطر نشان کرد: دیدار با مقام معظم رهبری و انتخاب و معرفی 5 مقاله برتر از دیگر برنامه های ششمین همایش ملی نخبگان جوان خواهد بود.

کلمات کلیدی: دانشگاه مجازی علوم اسلامی، ثبت نام نخبگان در دانشگاه مجازی علوم اسلامی، دانشگاه مجازی علوم و معارف اسلامی، همایش ملی نخبگان، بنیاد ملی نخبگان

آمار بازدید: 433 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image